کد خبر: ۵۲۵۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

معاون سیاسی استانداری فارس:مردم به شایعات کمبود بنزین توجه نکنند

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مردم این استان توصیه کرد که به شایعات مطرح پیرامون کمبود بنزین توجه نداشته باشند زیرا بنزین به میزان کافی وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی پژوهش‌جهرمی با اشاره به توزیع حدود هفت میلیون لیتر بنزین تا روز پنج‌شنبه بین جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت استان فارس، گفت: توزیع این میزان بنزین در حال انجام شده که در روزهای دیگر میزان توزیع بنزین حدود 5 میلیون لیتر بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس به مطالبات و خواسته‌های برخی کامیون داران در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: این قشر زحمتکش خواسته‌هایی داشتند و دولت به مطالبات آنان توجه کرد که از جمله آن افزایش نرخ کرایه، بیمه رانندگان و حقوق بازنشستگی آنان است .

پژوهش یادآور شد: در نشست‌هایی که با تشکل‌های صنفی رانندگان و اتحادیه‌های رانندگی و تعاونی‌ها استان فارس برگزار شده آن ها قول همکاری و شروع فعالیت خود را دادند .

وی هم‌چنین به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین در شیراز اشاره کرد و افزود: این موضوع از اساس کذب است و صحت ندارد ضمن این‌که در محدوده اعلام شده هیچ پمپ بنزینی وجود ندارد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه خطاب به مردم استان گفت: تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز انجام می‌شود و نفتکش‌های سوخت رسان نیز فعال هستند، لذا جای هیچ نگرانی در این زمینه نیست و مردم از مراجعه غیرضرور برای دپو کردن بنزین پرهیز کنند .

پژوهش افزود: وقتی سوخت رسانی طبق روال عادی در استان فارس انجام می‌شود نیازی به دپوی بنزین نیست و مردم باید از این اقدام پرهیز کنند، چرا که این دپو کردن خطرناک است و احتمال آتش سوزی در این حوزه وجود دارد .

معاون سیاسی استانداری فارس ادامه داد: هم‌چنین تمام نفتکش‌های دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح با حوزه سوخت پای کار هستند و مشکلی در روند سوخت رسانی به جایگاه‌ها وجود ندارد .
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین