کد خبر: ۵۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

نجات جوان گیلانی از بند گروگان‌گیران در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان حدودا ۳۵ ساله‌ای که دو روز پیش در بندر انزلی ربوده شده بود، عصر امروز با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله ای و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: سریعا یک تیم ویژه از زبده ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضر شده و این جوان را آزاد کردند.
 
سردار انصاری خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، دو روز پیش ، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.
 
رئیس پلیس استان اظهار داشت: در چند عملیات جداگانه و با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یکدستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.
 
سردار انصاری بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی به صورت صحیح و سالم آزاد شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین