کد خبر: ۵۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

آمریکا 2 شرکت و 4 فرد ژاپنی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ژاپنی را به اتهام همکاری با سازمان های تبهکاری بین المللی و حامیان آنها، تحت تحریم قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این شرکت ها و افراد با یاماگوچی-گومی بزرگترین و برجسته ترین سندیکای یاکوزای ژاپن مشارکت داشته اند.

در این اطلاعیه آمده است این شرکت ها و افراد بر اساس فرمان اجرایی 13581 که اهداف مهم سازمان های تبهکاری بین المللی و حامیان آن ها را هدف قرار می دهد، تحت تحریم قرار گرفته اند.

خزانه داری آمریکا افزوده است: این تلاش ها برای محافظت از سیستم مالی آمریکا در قبال تاثیر مخرب این سازمان های تبهکاری و شرکت ها و افرادی که از آنها حمایت یا از طرف آنها عمل می کنند، طراحی شده است.

سیگال ماندلکر معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در این رابطه می گوید: ما این شرکت را هدف قرار دادیم تا پشت پرده مالکیت این شرکت های به ظاهر مشروع را افشا کند.

وی افزود: ما بر این سندیکای تبهکار ژاپنی و رهبران باند محلی که از همه چیز همچون استثمار جنسی، قاچاق سلاح و اخاذی سود می بریم، فشار می آوریم.

معاون وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شده است با نشان دادن شبکه وسیع این شرکت و افرادی که از این سندیکا حمایت می کنند، قصد دارند زیرساخت های مالی این سازمان غیرقانونی تبهکاری را در جهان تخریب کنند.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین