کد خبر: ۵۵۰۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

اتفاق تلخ برای نایب قهرمان آخرین گرند اسلم سال

خوان مارتین دل پوترو به علت شکستگی پای راستش باقی فصل را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
خوان مارتین دل پوترو در مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز شانگهای برابر برنا کوریچ قرار گرفت اما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پای راست، مجبور شد از ادامه‌ بازی انصراف دهد.

به‌ گزارش  لاناسیون، به نظر می‌رسید این آسیب‌دیدگی جزئی باشد اما پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد تنیسور آرژانتینی دچار شکستگی شده است.

نایب قهرمان آخرین گرند اسلم سال به خاطر این آسیب‌دیدگی باقی فصل را از دست داد و هنوز مشخص نیست چه زمانی به میادین باز خواهد گشت.

دل پوترو پس از این اتفاق با ناراحتی گفت‌: لحظه خیلی سختی است و از این اتفاق خیلی ناراحت هستم. این آسیب‌دیدگی ضربه سختی بود که انرژی من را گرفت. بازگشت دوباره به میادین برایم خیلی سخت خواهد بود.

تنیسور آرژانتینی پیش از این نیز با شکستگی از ناحیه مچ دست روبرو شده بود. او به همین خاطر مدتی در میادین حضور نداشت و از سطح آرمانی خود فاصله گرفته بود. با این حال دل پوترو توانست به دوران اوج خود بازگردد و در تنیس اپن آمریکا ۲۰۱۸ به فینال صعود کند. او در دیدار نهایی با نتیجه‌ سه بر صفر مغلوب نواک جوکوویچ شد.

بدشانسی خیلی زود گریبان مرد شماره چهار جهان را گرفت و تنها چند ماه پس از این نایب قهرمانی دوباره با یک آسیب‌دیدگی شدید روبرو شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین