کد خبر: ۵۵۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

چهارمین متهم پرونده سرقت از صرافی گرگان، حین خروج از کشور دستگیر شد

دادستان گرگان گفت که چهارمین متهم پرونده سرقت از صرافی گرگان، حین خروج از کشور دستگیر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سرقت صرافی در گرگان، اظهار کرد: این پرونده 4 متهم اصلی دارد که سه نفر از آنها در گرگان دستگیر شدند و یک نفر دیگر به همراه همسرش که به عنوان معاون مطرح است در بندرعباس و حین خروج از کشور دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این پرونده در شعبه دوم بازپرسی گرگان در حال رسیدگی است و متهمان به موارد سرقتی دیگری نیز اعتراف کرده‌اند، گفت: در خصوص موضوع کارگر صرافی، بحث آدم‌ربایی مطرح بوده و خودرویی که آدم‌ربایی با آن صورت گرفته است نیز سرقتی بوده که این مسأله نیز در حال پیگیری است.

سیدحسینی در ادامه اضافه کرد: این افراد برای سرقت خودرو نیز یک تصادف ساختگی ایجاد کردند که یکی از آنها در این رابطه دچار شکستگی دست و پا می‌شود تا بتوانند از بیمه دیه دریافت کنند که در رابطه با این موضوع نیز پرونده تصادف ساختگی برای آنها تشکیل شده و مورد بررسی می‌باشد.

وی گفت: تحقیقات ادامه دارد و 4 متهم در بازداشت هستند که اموال مسروقه حدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان پیش بینی شده که مقدار زیادی از اموال ربوده شده از سارقان کشف شده اما میزان دقیق اموال هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، 16 مهرماه خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از یکی از صرافی‌های خیابان ولی‌عصر گرگان منتشر شد. یک روز بعد حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی با رد ادعای سرقت مسلحانه از این صرافی، اظهار کرد: سارقان با استفاده از کلید مغازه را باز کرده‌اند و به گفته صاحب صرافی حدود یک و نیم میلیارد تومان ارز و سکه به سرقت رفته است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد سارقان کلید را از کارگر مغازه گرفته‌اند و ادعای کارگر این صرافی مبنی بر این‌که دزدان نقاب‌دار به زور و با تهدید، کلید را از او گرفته‌اند در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین