کد خبر: ۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۵ - ۱۵:۵۴
در آغاز سومین سال تولد سایت نوشته شد

یادداشت تبریک ابطحی برای آفتاب

آفتاب‌‌نیوز : اصل اینکه تصمیم گیران هسته‌ای کشور به فکر افکار عمومی بودند و اعتقاد داشتند باید بیشترین حجم و صحیح ترین اخبار هسته‌ای از منابع رسمی و اصلی در اختیار مردم قرارگیرد، خود گام بزرگی برای احترام به جایگاه مردم ایران بود. به همین دلیل سایت خبری آفتاب که جایش خالی بود، به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و بازدید کنندگان فراوانی را از آن خود کرد. 

حوادث و اتفاقاتی که در کشور پس از اتنخابات ریاست جمهوری سوم تیر 84 بوجود آمد و حوزه اجرائی و نیز هسته‌ای کشور در اختیار تیم جدید و سیاستهای متفاوت آنان قرارگرفت، سایت آفتاب را در شرایط حساس‌تری قرارداد و باعث شد تا آفتاب رسالت فراگیرتری را بر عهده بگیرد و از «همه» حوزه‌های سیاسی داخلی و بخصوص خارجی به خوانندگان خود خبر و تحلیل ارائه نماید. 

وجود عقبه کار آزموده سیاسی و تجارب طولانی آنان که همراه با هوشیاری و واقع بینی بود، سایت آفتاب را به عنوان یکی از جدی ترین مراجع خبری و سیاسی کشور مطرح کرد که به عنوان شاغول مسئولیت شناسی و واقع بینی مورد قضاوت نخبگان سیاسی داخلی وخارجی قرار داد. 

آفتاب در حالی دومین سالگرد خود را جشن می‌گیرد که نگرانی خاموش از سرنوشت هسته‌ای و عواقب تحریم و مدیریت تنش‌زای این پرونده جامعه را فراگرفته است. همین نگرانی «نخبگان ومردم» بهترین دلیل برای ادامه کار شجاعانه سایت آفتاب است که امیدوارم این رسالت را بتوانند در سومین سال بهتر وبیشتر و بی‌ رودر بایستی‌تر از گذشته، آفتابی کند. 
خسته نباشید. 
یاحق. 

محمدعلی ابطحی، معاون سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ایران و مشهورترین وبلاگ‌نویس ایرانی است. او نوشته‌هایش را در وبلاگ شخصی‌اش با عنوان «وب‌نوشته‌ها» منتشر می‌کند. برای  ورود به وبلاگ شخصی ابطحی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین