کد خبر: ۵۷۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

ورود سامانه بارشی قوی به کشور| کدام استان‎ها بارانی است؟+نقشه

آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
بارش به مناطقی از شمال شرق و شرق کشور محدود خواهد شد و شدت بارش‌ها در شمال خراسان جنوبی، مرکز و جنوب خراسان رضوی خواهد بود.بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی قوی به کشور

سامانه بارشی نسبتا قوی از پنجشنبه از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا شمال غرب، غرب، البرز غربی و سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش‌ها در این مناطق آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه درباره وضعیت هوای کشور به ایرنا گفت: امروز، 14 اسفندماه برای شمال شرق و شرق بارش گاهی همراه با بادهای شدید پیش‌بینی شده است، شدت بارش‌ها امروز در شمال خراسان جنوبی، مرکز و جنوب خراسان رضوی خواهد بود.

«فریبا گودرزی» افزود: فردا هم در برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و قسمت‌های غربی کرمان بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته وی با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر می‌تواند به صورت برف باشد. همچنین پنجشنبه شرق و جنوب شرق کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد داشت و نهایتا امروز برای مرکز و جنوب کشور، وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی شده است.

** تهران پنجشنبه و جمعه بارانی خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد به نسبت شدید خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 6 درجه بالای صفر بود و بیشینه دما به 15 درجه بالای صفر می‌رسد، تهران پنجشنبه و جمعه بارانی خواهد بود. 

گودرزی افزود: قصر قند و راسک در سیستان و بلوچستان به ترتیب با دمای 27 و 26 درجه بالای صفر و کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 10 و زرینه در کردستان منفی 8 به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.


کدام استان‎ها بارانی است؟+نقشه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین