کد خبر: ۵۸۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

قدردانی بانک ملت از همکاری اصحاب رسانه در سال ۹۷

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در آستانه فرارسیدن سال نو خورشیدی، از یک سال تلاش اصحاب رسانه در همکاری با این بانک قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر صابریان با تبریک فرارسیدن نوروز و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای نمایندگان رسانه های مکتوب و دیجیتال، رسانه را بهترین مجرای روشنگری و ایجاد شفافیت در جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد که با کمک اصحاب رسانه، اقتصاد کشور در راهی روشن تر، در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی با قدردانی از همکاری خبرنگاران با روابط عمومی بانک ملت در سالی که گذشت، تاکید کرد: بی تردید بدون همکاری نمایندگان جراید، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، ایفای نقش به عنوان رابط بین بانک و افکار عمومی، امکان پذیر نبود و این امر نقش مهم و حیاتی رسانه ها را در دنیای امروز نشان می دهد.

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت با اشاره به رشد ۴۵ درصدی تولید اخبار بانک ملت در سال جاری نسبت به سال گذشته و انعکاس مطلوب آن در رسانه ها، از خبرنگاران به ویژه فعالان حوزه بانکداری، در ایجاد تصویر ذهنی واقعی از نظام بانکی در اذهان مردم، سپاسگزاری کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، وی اظهار امیدواری کرد که در سال پیش رو و با همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران و اصحاب رسانه، نظام بانکی و به ویژه بانک ملت بتواند در ایفای نقش های خود به ویژه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و ایفای مسوولیت های اجتماعی بیش از پیش موفق باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین