کد خبر: ۵۸۴۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰

سواحل جنوبی مواج خواهد شد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از نفوذ سامانه جدید بارشی به این استان خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در روز شنبه دور از انتظار نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
فرج‌الله شکوهی‌پور عنوان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان روز پنجشنبه در برخی از نقاط استان بارش پراکنده باران، همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز جمعه با ورود یک سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، به میزان ناپایداری‌های جوی در سطح استان بوشهر افزوده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: پیش بینی می‌شود بارندگی به شکل پراکنده از روز جمعه در برخی نقاط استان آغاز شده و به تدریج طی روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه تقویت و به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای ادامه یابد.

شکوهی پور با اشاره به پیش‌بینی احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه نیز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همزمان با افزایش ناپایداری‌های جوی در روز شنبه پیش رو، وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی ساعات سبب افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز یکشنبه همزمان با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد نسبتاً شدید از شمال غربی، دریا به ویژه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین