کد خبر: ۵۸۷۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

جزییات اعطای تسهیلات بانک ملت به سیل‌زدگان در استان‌های گلستان و مازندران

بانک ملت، سهمیه تسهیلات حوادث غیر مترقبه ناشی از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در استان های گلستان و مازندران را به شعب ابلاغ کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این بانک بابت بازسازی اماکن مسکونی شهری و روستایی در استان گلستان وام ۵۰۰ میلیون ریالی، بابت بازسازی اماکن مسکونی روستایی وام ۴۰۰ میلیون ریالی، بابت تعمیر اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی وام ۱۵۰ میلیون ریالی و بابت تامین لوازم خانگی (معیشتی) اماکن مسکونی وام ۱۵۰میلیون ریالی پرداخت خواهد کرد.

بانک ملت در استان مازندران هم بابت بازسازی اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی و همچنین تامین لوازم خانگی( معیشتی) اماکن مسکونی، تسهیلاتی با سقف های مبلغی مشابه استان گلستان پرداخت می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مدت تسهیلات در دوران مشارکت مدنی احداث ۳ سال و دوران فروش اقساطی (بازپرداخت اقساط) ۱۲ سال در نظر گرفته شده است که به این ترتیب مجموع دوران ساخت و بازپرداخت ۱۵ ساله خواهد بود.

براساس مصوبه هیات مدیره بانک ملت نرخ سود این تسهیلات بنابر شرایط و نوع آن بین ۴ تا ۵ درصد سالیانه است.

همچنین تسهیلات تامین لوازم معیشتی واحدهای مسکونی در این استان ها در قالب عقد فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام ساخت داخل و مدت بازپرداخت ۷ ساله و نرخ سود ۵ درصد تعیین شده و مابقی با توجه نرخ سود نوع عقد به عهده دولت  است.

این گزارش حاکی است، تسهیلات مذکور براساس سهمیه ابلاغی بانک مرکزی و با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هر منطقه بین آسیب دیدگان، قابل پرداخت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین