کد خبر: ۵۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی/۱۱ محور اصلی و فرعی مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس پرحجم و روان است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی امروز اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس پرحجم و روان است.

وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: در این محورها شاهد ترددی روان در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) هستیم و این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای پل دختر-کوهدشت، پل دختر-دره شهر، محور قدیم پلدختر-خرم آباد وشهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی ادامه داد: کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود، همچنین در محور گنجنامه – تویسرکان واقع در استان همدان دارای مسدودیت به دلایل فصلی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت محورهای مسدود غیر شریانی گفت: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، کمربندی بستان - سوسنگرد، چغازنبیل - شوشتر و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین