کد خبر: ۵۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

اظهارات بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل سوریه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط جدیدی را با ویلموتس تجربه می کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی را با این مربی به نمایش بگذاریم.
آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا جهانبخش» پس از دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه که امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به سود ایران پایان یافت، اظهار داشت: بعد از هشت سال «کارلوس کی‌روش» با عملکردی که داشت تیم ملی را ترک کرد و امروز با مارک ویلموتس شرایط جدیدی را تجربه می‌کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی را با این مربی داشته باشیم.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزود: قطعاً به عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم در کنار ویلموتس عملکرد خوبی داشته و شاهد روند رو به رشد تیم ملی باشیم.

بازیکن تیم برایتون در ادامه درباره شرایط خود در این تیم انگلیسی گفت: از فوتبال هلند به انگلیس رفتم و قطعاً بین این دو لیگ اختلاف زیادی به لحاظ کیفیت وجود دارد و این شرایط را پیش‌بینی کرده بودم.

جهانبخش با بیان اینکه در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تیم برایتون فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، افزود: در فصلی که گذشت سعی کردم یاد بگیرم و تجربه‌های خوبی نیز بدست آوردم. ضمن اینکه چنین شرایطی در لیگ هلند هم برایم بوجود آمد و قدری زمان برد تا به جایگاهم برسم.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، وی ابراز امیدواری کرد در فصل آتی لیگ جزیره عملکرد بهتری داشته و نماینده خوبی برای فوتبال ایران در لیگ انگلیس باشد.

عزت‌اللهی: هر مربی تاکتیک خاص خودش را دارد

سعید عزت‌اللهی نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعداز چند ماه مصدومیت توانستم برگردم. ابتدا از کادر پزشکی تشکر می‌کنم و بعد هم از کادر فنی که به من بازی دادند و بعد از مدت‌ها در زمین حاضر شدم.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که با ویلموتس داشتیم او چندین بازی تیم ملی را دیده بود و حتی در جریان مصدومیتم هم بود. امیدوارم در اردوها و بازی‌های بعدی به هدفی که داریم برسیم. هر مربی سلیقه و تاکتیک خاص خودش را دارد. ما با عنوان بازیکن وظیفه‌مان است که هر دستورالعملی که سرمربی بدهد اجرا کنیم.

هدف موفقیت تیم ملی است نه گلزنی من / ویلموتس در اول راه است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طارمی نیز پس از پیروزی ۵ بر صفر برابر تیم ملی سوریه گفت: گام اول خوب بود و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم این روند در آینده هم ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سوریه حریف قدری نبود؟ گفت: باید بازی به بازی پیش برویم. مطمئناً در آینده تیم ملی با تیم های سخت تری روبرو می شود اما برای شروع این دیدار خوب بود و ما باید خود را آماده دیدار بعدی برابر کره جنوبی کنیم که به مراتب سخت تر از این بازی خواهد بود.

طارمی در خصوص هت تریک گفت: گل زنی من مهم نیست. هدف موفقیت تیم ملی است. من زحمات بازیکنان را به سرانجام رساندم. در مجموع یک هدف داریم و آن موفقیت تیم ملی است.

وی در خصوص حضور ویلموتس اظهار داشت: تازه در اول راه است. باید حمایت شود و به او فرصت دهیم. او یک مربی خوب و جوان است و اعتقاد خاصی به بازی هجومی دارد و اطمینان دارم اگر امکانات در اختیار او باشد شما شاهد یک تیم ملی قوی و هجومی خواهید بود.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: با گذشت زمان، تیم ملی بهتر و بهتر خواهد شد و مطمئناً با شروع لیگ ویلموتس نگاه ویژه ای به این بازی ها خواهد داشت و بازیکنان جدیدی به تیم ملی خواهند آمد که می توانند ضامن موفقیت ایران باشد.

ویلموتس به زمان نیاز دارد/ کار تیم ملی در آینده سخت تر می شود

کریم انصاری فرد نیز گفت: با اینکه فقط چند روز در اردو بودیم اما تیم از هماهنگی خوبی برخوردار بود. آن هم به این دلیل بود که ما چند ماه پیش مدتها کنار هم بودیم و در جام ملت های آسیا حضور داشتیم ا ما الان شرایط فرق کرده و تفکرات جدیدی بر تیم ملی حاکم شده است و امیدوارم همه ما با این تفکرات تطبیق پیدا کنیم و یک تیم ملی موفق را در آینده داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این گفته که سوریه حریف چندان سرسختی نبود، تصریح کرد: حرف شما را قبو ل دارم و مطمئن باشید در آینده تیم ملی بازی های تدارکاتی سخت تری را برگزار می کند و این می تواند بر هماهنگی و قدرت تیم ملی بیفزاید.

انصاری فر در مورد ویلموتس اظهار داشت: او تازه به ایران آمده و نباید انتظار زیادی از او داشته باشیم. سرمربی ما هنوز شناخت کاملی از فوتبال ما پیدا نکرده اما آنقدر حرفه ای هست که خیلی زود خودش را با فوتبال ایران هماهنگ کرده و می تواند تیم ملی را به جام جهانی برساند.

وی در پاسخ به این سوال که در تیم ناتینگهام فارست علیه شما نژاد پرستی شده است، گفت: من این صحبت را برای اولین بار است که می شنوم. اصلاً چنین چیزی نبوده و فکر می کنم که این موضوع شایعه ای بیش نیست.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی نیاز به حمایت مردم و مسئولان دارد و اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کرده و دوباره اقتدار فوتبال ایران را نشان دهیم، باید امکانات کامل در اختیار ویلموتس قرار گیرد تا او بتواند با آرامش کامل، تیم را به جام جهانی هدایت کند.

بیرانوند: ویلموتس بازی هجومی را دوست دارد/ روزهای خوبی را با او می‌بینم

به نوشته خبرگزاری تسنیم،‌ علیرضا بیرانوند نیز اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی خیلی خوب را بعد از مدت‌ها مقابل هواداران‌مان انجام دادیم. در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و خوشبختانه هواداران هم خوشحال به خانه‌های خودشان بازگشتند.

وی درباره حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ایران گفت: روز اولی که این مربی با ما صحبت کرد، یک حرف قشنگ زد که من خیلی خوشم آمد، آن هم این بود که ما مقابل هر تیمی بازی می‌کنیم، باید گل بزنیم. ویلموتس بازی هجومی دوست دارد و برایش فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و فقط بازی هجومی را در دستور کار قرار می‌دهد. به بچه‌ها هم می‌گوید باید فقط پاس رو به جلو بدهند و امروز هم دیدیم که تیم ملی یک بازی هجومی را انجام داد. ویلموتس کار فنی قوی دارد و کادر فنی قدرتمندی هم کنار او هستند. در کل من روزهای خوبی را برای تیم ملی می‌بینم.

دروازه‌بان تیم ملی در ادامه در واکنش به سوال خبرنگاران درباره پیشنهادهای خود و بحث جدایی‌اش از پرسپولیس حاضر به پاسخگویی نشد و میکسدزون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه هفته آینده در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی به مصاف کره جنوبی، رقیب دیرینه خود می‌رود. این دیدار در شهر سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین