کد خبر: ۵۹۴۰۰۴
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
در حاشیه سفر جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا؛

به احترام مردم ایران رفتیم تا بچمون شهروند کانادا بشه!| ۵۰۰ میلیون تومان از بیت‌المال برای زایمان لاکچری زوج بازیگر در کانادا| وقتی مسئولان می‌روند چرا هنرمندان نروند؟

در چند سال اخیر بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌ها ترجیح داده‌اند برای تولد فرزندشان به خارج از کشور بروند. هنرمندانی که با توجه به مواضع و شعارهای مردمی و وطن‌دوستانه خود، با این اقدام نشان می‌دهند، اعتقادی به شعارهای خود ندارند. /طبق محاسبه‌هایی که انجام شده، هزینه اقدام این زوج بازیگر چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و این تلخ‌ترین خبر برای مردمی است که با تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا باید شاهد خرج شدن بیت‌المال و درآمد ستاره مربع‌ها در کشور کانادا و برای یک زایمان لاکچری باشند.
به احترام مردم ایران رفتیم تا بچمون شهروند کانادا بشه!| ۵۰۰ میلیون تومان از بیت‌المال برای زایمان لاکچری زوج بازیگر در کانادا| وقتی مسئولان می‌روند چرا هنرمندان نروند؟
آفتاب‌‌نیوز :

اینکه والدینِ فرزندی، تصمیم بگیرند برای فرزندشان تابعیت یک کشور خارجی بگیرند، امری کاملاً اختیاری و جزو حقوق هر انسانی است. اما زمانی این موضوع، مسئله می‌شود که هنرمندان و بازیگرانی که مدام دم از وطن‌پرستی و وطن‌دوستی می‌زنند، شناسنامه ایرانی را مناسب فرزندانشان نمی‌دانند. هنرمندانی که در آغاز و یا پایان برنامه‎هایشان در تلویزیون یا با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی، شعارهای میهن‌پرستی می‌دهند و تلاش برای بهبود وضعیت کشور را وظیفه هر ایرانی می‌دانند، اما هنگام عمل، هیچ‌یک از این اتفاق‌ها نمی‌افتد و برای تفریح، سرمایه‌گذاری و تولد فرزندانشان به خارج از کشور می‌روند و پول‌هایی که با حمایت مردم کسب کرده‌اند را در کشور بیگانه خرج می‌کنند.

به احترام مردم ایران رفتیم تا بچمون شهروند کانادا بشه

در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد نگار جواهریان و رامبد جوان زوج هنرمندی که قرار است تا چند ماه دیگر فرزندشان متولد شود، در کانادا مشغول دیدار و گفت‌وگو با مردم هستند. مسلم است که یکی از دلایل این سفر، تولد فرزند در کشوری دیگر و دریافت تابعیت آن کشور و ساختن حاشیه امنی برای آینده خانواده‌شان است. واکنش مردم نسبت به این تصاویر در فضای مجازی جالب و تلخ بود. آنها با اشاره به جمله پایانی رامبد جوان در برنامه خندوانه، این‌گونه نوشتند که؛ «به احترام مردم خوب ایران ما رفتیم کانادا تا بچمون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادایی بشه / دوباره برمی‌گردیم و می‌گیم شما خیلی خوبین خییییلییی / ایران هم خیلی خوبه خییییلییی / تا روبیکا را نصب کنید، ما برگشتیم»

طبق محاسبه‌هایی که انجام شده، هزینه اقدام این زوج بازیگر چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و این تلخ‌ترین خبر برای مردمی است که با تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا باید شاهد خرج شدن بیت‌المال و درآمد ستاره مربع‌ها در کشور کانادا و برای یک زایمان لاکچری باشند.

البته این برای اولین بار نیست که این اتفاق رخ می‌دهد و هنرمندان زیادی در آستانه تولد فرزندانشان به اروپا و آمریکا سفر کرده‌اند. اما منشأ این تضاد رفتاری هنرمندان از کجا می‌آید و چرا هنوز مردم نتوانسته‌اند با این قضیه کنار بیایند؟

دکتر جبار رحمانی، جامعه‌شناس و عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

فراگیری رفتاری در میان همه اقشار

جبار رحمانی، درباره اخذ تابعیت کشورهای خارجی توسط سلبریتی‌ها برای فرزندانشان و تضادی که در گفتار و رفتار این قشر وجود دارد، به خبرنگار ایرناپلاس گفت: در مورد وضعیت مهاجرت در میان ایرانیان و میل به اقامت خود یا فرزندان در یک کشور خارجی، نمی‌توان مسئله را صرفاً به هنرمندان و سلبریتی‌ها تقلیل داد. هرچند در برخی از آن‌ها که موقعیتی خاص دارند، این رفتار دیده می‌شود. به نظر می‌رسد گستره وسیع این رفتار یعنی میل و تلاش برای کسب اجازه اقامت در یک کشور دیگر و متولد شدن فرزند در یک کشور توسعه یافته، در تمام اقشار جامعه دیده می‌شود. در چهار دهه اخیر این مسئله از دو منشأ شروع شد: گروه اول کسانی که میل شدیدی به مهاجرت داشتند، منتقدان نظام سیاسی، فرهنگی حاکم بودند و گروه دوم، دقیقاً کسانی بودند که در دل همین نظام و به‌عنوان کارگزاران این نظام از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جایگاه طبقاتی و منزلتی کسب کرده بودند.

مهاجرت افرادی که به پشتوانه سرمایه‌های مردم رشد کردند

وی در ادامه افزود: مسئله مهاجرت هر چند در کلیت خود امری است که وقتی از میزان نرمال خارج شود، یک بیماری یا یک آسیب اجتماعی را نشان می‌دهد، اما با این وجود در گروه اول، مهاجرت امر بعیدی نیست، کسانی که به نظام سیاسی و به نظام فرهنگی کشور تعهدی ندارند و حتی سر ناسازگاری و مخالفت هم دارند، قطعاً این محیط برایشان سخت و دشوار خواهد بود و مهاجرت یک راه‌حل حیاتی برای خروج از این بحران محسوب می‌شود. اما مسئله وقتی مهم‌تر و بحرانی‌تر می‌شود که کسانی در همین نظام و به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همین مردم و نظام حاکم رشد کرده‌اند، میل به رفتن داشته باشند.

سلبریتی‌ها تنها نیستند

«نه‌تنها هنرمندان و سلبریتی‌هایی که موقعیت و منزلتشان به‌واسطه حضورشان در همین مرز و بوم بوده، میل به رفتن دارند، بلکه برخی از کارگزاران ارشد نظام و مسئولان و مدیران رده‌های مختلف نیز میل عمیقی به رفتن خود و به‌ویژه فرزندانشان دارند. گویی اسطوره بهشت زمینی (غرب توسعه یافته) نه‌تنها برای مخالفان نظام، بلکه برای کارگزاران نظام هم درونی شده است. به همین سبب، نمی‌توان در بحران میل به مهاجرت، فقط سلبریتی‌ها را به محکمه کشاند و نقد کرد، بلکه این بیماری از خودی‌ها که بروز پیدا کند، نشانه خطرناک‌تری است.»

تضعیف حس وطن‌دوستی

این جامعه‌شناس در پاسخ به این پرسش که چرا مردم همیشه نسبت به این قضیه گارد دارند، عنوان کرد: مردم از دو جهت مخالف این مسئله هستند؛ عده‌ای به دلیل اینکه اینان از کنار توجه و هزینه همین مردم و سرمایه‌های این جامعه به این شرایط و امکانات دست یافته‌اند، و نوعی نمک‌نشناسی در این رفتار دیده می‎شود. عده‌ای هم شاید از سر حسادت ضمنی و پنهان نسبت به اینکه چرا این قشر توانسته‌اند و ما نتوانسته‌ایم، عکس‌العمل نشان می‌دهند. در این بین، متأسفانه حس وطن‌دوستی، به‌شدت تضعیف شده و میل به مهاجرت به رویای عمومی بدل شده است.

مگر مسئولان و مدیران وجهه مردمی برایشان مهم است؟

رحمانی در ادامه و در پاسخ به این پرسش که با وجود اعتراض‌ها و نقدهای مردم نسبت به این قضیه، چرا سلبریتی‌های به فکر حفظ و نگه‌داشتن ظاهر مردمی‌شان نیستند، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم، مسئله صرفاً سلبریتی‌ها نیستند، مگر مسئولان و مدیرانی که از دل همین مردم و با پشتوانه نظام سیاسی این حکومت به مکنت و ثروت رسیده‌اند، این وجهه مردمی‌شان را حفظ کرده‌اند؟ متأسفانه مسئله مهاجرت یک ارزش و معیار نخبگی و رستگاری شده است و دوست و دشمن این نظام سیاسی را در داخل مقهور و مبهوت خودش کرده است. لذا بهتر است از تحلیل‌های موضعی و تقلیل دادن‌های افراطی این مسئله به یک گروه خاص بپرهیزیم، زیرا مسئله فراگیرتر از آن است که بتوان همه تقصیر را به گردن یک عده انداخت.

به هر حال به نظر می‌رسد بی‌راه نیست اگر ادعا کنیم سلبریتی‌ها هم راه برخی مدیران و مسئولان را در پیش گرفته‌اند و به دنبال سرزمین خوشبختی خود هستند، اما این اتفاق که عده‌ای با بهره‌گیری از رسانه‌های رسمی و جلب اعتماد مردم، پول کلانی به جیب بزنند و بر خلاف همه شعارهایشان عمل کنند و با افتخار این رفتارها را به نمایش بگذارند، چیزی جز سرخوردگی و نابودی اعتماد اجتماعی حاصلی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
7
86
برای همین است که شاید نباید به اظهارات وطن دوستی این افراد دل بست. متاسفانه این ها خلاف حرف هایشان عمل می کنند.
ایران فقط محل در آمد این افراد است و کانادا محل خرج کردن و خوشگذرانی. امیدوار هستم نسل لایق تری از هنرمندان و نصیب کشور عزیمون بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
3
28
رامبد واسه خودش........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
3
88
به احترام مردم ایران رو به دوربین >>>مردم عزیز کانادا ما شما رو خیلی دوست داریم .... خیلییییییییییییییییی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
4
60
رفته تبلیغ روبیکا کنه برای مردم کانادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
8
59
ممنوع التصویر شوند
حسین
|
Australia
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
9
104
وقتی نوه ...در انگلستان به دنیا میاد چرا بقیه اینکارو نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
خوشم آمد زدی به خال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
احسنت !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خدا خیرت بده منم دقیقا حرفم همینه، من که جز حقه و کلک تو زندگیم هیچی ندیدم،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
بنده موافق نیستم که به آقای جوان اتهام دورویی بزنند یا مسائلی دیگر .
اصل موضوع رفتن برای تولد فرزند، قابل نقده مخصوصاً از طرف یک هنرمند اثرگذار با وجهه‌ی ملی .

ولی شاید برای این موضوع دلیل داشته باشند، باید خودشون در این زمینه صحبت کنند .

- ضمناً تولد نوه‌ی شخصی که منظور شما بود، در تهران بود .

دروغی که رسانه‌های معاند نسبت داده بودند .
حتماً قبل از حرف، تحقیق کنید .

جوری که قابل دفاع باشه در قیامت وگرنه گفتن شایعه و دروغ و رسانه شدن برای این موارد، هنر که نیست عین بی‌هنری و خسارته !
کمیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
خدایی خیلی باحالی واقعا باورت شد ؟خود اونایی که این شایعه رو ساختنم بعد یه مدت بیخیالش شدن نفهمیدی؟تو بی بی سی ام گفتا یه یارو کارشناسه گفت شایعه هم میسازیم جوری بسازیم که باور پذیر باشه نه اینجوری
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
5
21
انصافا اگر رامبد جوان اینچنین دیدگاهی داشته باشد.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
4
30
افتاب جون افتخار کن دیگه به این سلبریتی های ...
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
4
67
واقعا تهوع آوره... این همه دورویی... از ایران و از ملت همه می چاپن و بعدم جای دیگه خرج میکنن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
6
52
بیشتر ار نصف مردم تو این کشور حس مستاجری دارند نه مالک . مالکان این مملکت کسانی هستند که اموال وثروت این کشور رو غارت میکنند. امثال من که نه درامد مناسبی دارند نه اینده خوبی برای خودشان و فرزندانشان مستاجر این کشور ند
پاسخ ها
تات
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دقیقا درست
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دقیقا درست می‌فرمائید، مطمئنم همینا که از رامبد جوان ایراد میگیرن اگه توانایی رفتن داشتند،خودشان زودتر میرفتند، که به قول شما اکثرا مستاجر هستیم....
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
63
9
اولا به دنیا آمدن فرزند در کانادا باعث گرفتن تابعیت کانادایی نمی‌شود. این جزو قوانین کانادا است و سال ها است که اعتبار دارد.
تنها که کشوری که تولد فرزند در آن باعث تابعیت وی در آن کشور می شود امریکا است که حتی ترامپ هم به آن اعتراض کرده است. سایر کشورهای مهاجرپذیر از جمله کانادا، استرالیا، نیوزیلند چنین قانونی نداشته و اصطلاحا تابعیت آنها خونی است و وابسته به خاک نیست. یعنی یا پدر یا مادر بچه حتما باید تابعیت آن کشور را داشته باشد تا بچه نیز تابعیت آن کشور را بگیرد.
فهمیدن این موضوع سخت نیست و به راحتی یک جستجوی ساده اینترنتی آنها مشخص میکند. حال چرا نویسنده مقاله بدون توجه به این مهم انگشت اتهام به زوج بازیگر نشانه می‌رود؟ جهل است یا خصومت یا دل پر؟
دوما چگونه ایشان درآمد شخصی فرد را به بیت المان وصل میکند؟ اینکه یک نفر درآمد و دستمزد خود را چگونه خرج کند به چه کسی ربط دارد الا خود شخص و خانواده اش؟
مسلما اصل قصه چیز دیگری است و می‌توان گفت این مقاله سفارشی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
نه چنان است که میفرمایید اتفاقا بدنیا آمدن فرزند در کانادا باعث تابعیت میشود حسب فرمایشتان با یک جستجوی ساده این نتیجه بدست آمد (آیا بدنیا آمدن فرزند در کانادا باعث تابعیت میشود) که نتیجه شد میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ناشناس عزیز قطعا و کاملا بدون مطالعه نظر می دهی اینکه تولدفرزند موجب تابعیت خود فرزند می شود به والدین هم تابعیت می دهند 2- شخص نامبرده که حتی از بردن نامش به عنوان ی ایرانی شرم دارم آنقدر دم از انقلاب و نظام می زد که ظاهرا منفعتی درآن بوده بدون اینکه اعتقادی داشته باشد 3- کسی هر شب میلیادرها تومان بابت یک اجرا بدهد به نظر شما دسترنجخود و پول شخصی خودش است؟ کمی فکر کن بعد اظهار نظر کن
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
بنده هم که عرض نکردم تابعیت فرزند باعث تابعیت پدر ومادر میشود .،بلکه تابعیت فرزند را شامل میشود که اینا دنبال همین هستند که از نظر من چنین کار ی اصولا خود باختگی است حالا پول مال خودت باشد ویا بیت المال !؟در پایان فرمایشتان هم که بشدت ایشان را محکوم کردید وبنده هم موافقم ولی در اصل متن ازش دفاع ؟! کردید خودتتان دقت کردید ،؟نمی دانم چرا! دو جور صحبت کردید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نه دوست عزیز اینگونه نیست. علاوه بر اینکه اینکار در تناقض آشکار با چهره طاهری ملی و مردمی ایشان است و به روحیه وطن دوستی و ملی گرایی آسیب می زند، با این کار کلی ارز از کشور خارج می کنند که حق همه ملت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
49
بيچاره مردم ايران
Nima
|
Canada
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
36
7
اشکال به رامبد جوان نیست
به نویسنده این مطلب است .....
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
3
32
همه فهمیدن یعنی تباهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
5
45
لطفا تیتر بنویسید مردم ایران ما سر شما کلاه میزاریم پولاتونه می قاپیم میریم کاندا و میایم
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
34
ایران ایران و وطن پرستی سیاسی در صدا و سیما کیلویی چند؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
7
44
خود کرده را تدبیر نیست وقتی برای معالجه به خارج می روند چرا رامبد نرود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
5
26
يك نظر خواهي از مردم ايران در همه صنوف و قشرها با سطوح درآمدي متفاوت بكنيد ببينيد چند درصد يا اينكار را انجام داده اند، يا بدنبال انجام دادن آن هستند، يا در آرزوي انجام دادن آن هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
4
39
ما از حرکت های ریاکانه این عزیزان تعجب نمیکنیم ، شگفتی آنجاست که مسئولین محترم مجددا برای ساخت خندانه صدم بودجه کلان اختصاص میدهند که فقط مهمانان آن بزور خنده میکنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
23
وقتی سیاسیون میروند هنرمندان چرا نروند ......
للل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
1
8
خودت بود یا انهم لاکچری بود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
24
این که دوست داشته باشند به کشور دیگری بروند و اقامت بگیرند امری طبیعی است اما هنرمندی که روی صحنه مدام مردم را به ایرانی بودن و ماندن در ایران تشویق می کنند رفتارشان اثر منفی در افکار عمومی خواهد داشت . پس امثال رامبد جواب بین تمایل به اقامت در خارج و یا اجرای برنامه دلبستگی به ایران باید یکی را انجام دهند .به هر حال اکنون عمل ایشان ریاکاری بوده .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
2
17
این که کردم دوست داشته باشند به کشور دیگری بروند و اقامت بگیرند امری طبیعی است اما هنرمندی که روی صحنه مدام مردم را به ایرانی بودن و ماندن در ایران تشویق می کنند رفتارشان اثر منفی در افکار عمومی خواهد داشت . پس امثال رامبد جواب بین تمایل به اقامت در خارج و یا اجرای برنامه دلبستگی به ایران باید یکی را انجام دهند .به هر حال اکنون عمل ایشان ریاکاری بوده .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
16
اصلا مشکلی نیست. برمی گرده و مثل ..... در برنامه چند سال پیش ماه عسل ، با یک بغض و قیافه مظلومانه در برنامه خندوانه ، همه مشکلات برطرف میشه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
25
هرکه توانست ریاکاری کرد و چاپید و رفت .......
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
13
......صدا وسیما................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
24
اگر صدا و سیما راست میگه و وطن براشان مهمه باید این چنین هنرمندایی را کنا بگذاره تا عبرتی برای سایر ریاکاران باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
19
مسئله مهمتر ان است که صدا وسیما میلیاردها را در طی این سالها به این افراد پرداخت کرده است در حالی که با گذشت زمان تعداد تماشاکننده ها کاهش یافته در حالی که با خرید سریالهای مشهور خارجی بعنوان مقابله با فرهنگ غربی مخالفت کرده که حال میبینیم که اغلب هنرمندانی که بوسیله صداوسیما مشهور و به درامد هنگفت راه غرب را در پیش میگیرند واین تضاد نشانه چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
25
واقعا بعضی ها هزینه زایمان دربیمارستان دولتی روندارن چه برسد به بیمارستان خصوصی و....مردم ایران حسود نیستن اماتواین وضعیت بداقتصادی500میلیون ؟؟؟؟
النا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
17
متاسفم
رامین
|
Canada
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
12
6
باسلام؛
من مدت زیادی هست که در کانادا زندگی و مانند خیلیها فقط با چمدانم به اینجا آمده ولی تمامی اندوخته خود را به وطن فرستده ام.
در کانادا شهروندی با محل تولد هم بدست می آید ولی ملیت خود را از دست نمیدهید و تصمیمگیری در مورد فرزند به پدر و مادر و دولت کانادا خاتمه پیدا میکند که بکرات دیده شده که از اختلاف والدین سیستم کانادا سو استفاده و قوانین و مقررات را به نفع سیستم مهاجرتی کانادا به اجرا گذاشته بدون توجه به حق و حقوق و مدارک دادگاهی ودر صورت لازم حتی فرزند را از هر دو والدین هم جدا و اجازه ملاقات هم بصورت فقط با کنترل مامورین در اطاق بسته میدهد.بنابر این آش دهان سوزی نیست و فرزند خودتان در خاتمه نمیباشد!؟
مخارج خورد و خوراک و حمل وقت 2 نفر بطور اقتصادی میتواند بین 250$ تا 500$ در ماه باشد و یارانه یک شخص که همه مخارجش را میپردازد حدود 700$ در ماه میباشد!؟
متاسفم که هم وطنانمانم عزیزم با بقول کانادائی ها فکر میکنند چمنهای کانادا سبزتر از جای خودشان است. من با افراد زیادی در ارتباط هستم و خیلیها شون حتی دهها سال است که خرج از شهرشان نشدند. مخارج مسافت خیلی بالاست برای افراد متوسط.
متاسفم که به امور شخصی هموطنان عزیزم دخالت میشود که نتیجه ای جز پنهانکاری نخواهد داشت!؟
......
پاسخ ها
رامین
| Canada |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
با سلام و خسته نباشید؛
خواهشمندم متن نظریات را بطور کامل درج بفرمائید. ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
3
16
در اینکه ایشون ریا کاری میکنه بحثی نیست. بگردید ببینید کیا ریا نمیکنن. مملکت ریا پرورررره - ریا ربا نزول- حالا شما به من بگو بچه نوه نتیجه مسئولین کجان ؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
15
متاسفانه صدا و سیما با ضعف مدیریت اشخاصی مانند ..........
بهنام عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
3
0
سلام. علت تمایل به مهاجرت ٬فقدان تضمین معیشت است . کشورهای توسعه یافته سالهاست به این مهم پی برده اند و محاسبه نموده اند که این پرداخت موجب پیشگیری از خسارات کلان شده و از سوی دیگر اقتصاد را شکوفا می کند . می توان از محل بودجه یارانه های پنهان اقدام به اجرای طرح پرداخت معیشت عمومی نمود . متشکرم
نانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
2
داداش زوج بازیگر به ظاهر سرشناسد.....500 میلیون با نوجه به حققوقشون شاید درآمدی نیست ................
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
5
اقدام عجیب تر دفاع پرویز پرستویی از این کاره و علت رو بودن خانواده نگار جواهریان در کانادا بیان کرده.
چطور رفیق صمیمی تر رامبد جان ، جناب ژوله ، از این مسئله بی اطلاع بوده!!!
ظاهرا مدیران صدا و سیما...
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
4
وقتی فردی به چیزی اعتقاد داشته باشه ، نمی تونه خارج از اعتقادش حرف بزنه و رفتار کنه . چون از درون به خود خوری می افته .
اما این فرد خیلی راحت بر خلاف حرفایی که میزنه رفتار می کنه و هیچ احساس ناراحتی ای هم در خودش احساس نمی کنه .
برای اینکه بفهمید یک فرد، به حرفی که میزنه واقعا" اعتقاد داره و دروغ نمی گه ، به نتیجه ی رفتاری که می کنه و نتیجه ی عملکردی که داره ، توجه کنید . حرفهایی که می زنه رو رها کنید ( حرف زدن که مالیات نداره . هر کی هرچی دلش بخواد میگه ) . ببینید اگه نتیجه ی رفتار و عملکردش ، با ادعایی که می کنه ، مطابقت و همخوانی داره ، این یعنی اینکه اون فرد به ادعایی که می کنه و به حرفی که میزنه واقعا" اعتقاد داره و اعتقاد واقعی اش همونی هست که به زبون میاره . چون هم حرفهایی که میزنه و هم رفتارهایی که داره و هم عملکردش ، همگی در جهت اعتقادش هستن . اما این فرد از یک طرف ایران ایرا از زبونش نمی افته ، و از طرف دیگه حاضر نیست بچه اش فقط شناسنامه ی ایرانی داشته باشه . پول مملکت رو هم میبره میریزه توی حلق اقتصاد کشور خارجی ( کانادا ) ، و این کار رو هم خیلی راحت و بی دغدغه انجام میده و ککش هم نمی گزه که مملکت در تحریم اقتصادیه و کشوری که الآن در اون تعطیلاتش رو می گذرونه یکی از همون کشورهای دشمن تحریم کننده ی ایرانه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
بسیارعالی اینم از اینا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
1
اصولا چرا صدا و سیما اینقدر به اینها پول میدهد . مگر از بیت المال میتوان چنین راحت پول خرج کرد . 500 میلیون از کجا آورده . واقعا اشکال از صدا و سیما میباشد که چنین دت مزدهائی میدهد . بعد اینها با این پولها آبروی خودسان را میبرند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین