کد خبر: ۵۹۷۱۰۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

فیلم جنجالی بزرگراه شیراز- خرامه و توضیحات پلیس+ویدئو

عدم دقت کافی و نداشتن توجه لازم به جلو برای هر راننده‌ای در هر موقعیتی از راه‌ها احتمال تصادف را پدید می آورد و چه بسا هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفا این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد.
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن، فردی به عنوان ‌شهروند-خبرنگار، از نبود تابلوهای هشداردهنده و ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی در بزرگراه شیراز-خرامه گزارش داد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در این ویدئو، گوینده که فردی ناشناس است، با حالتی بسیار غمگین اعلام می‌کند که دختر ۲۰ ساله‌ وی نیز دو شب پیش، در همین بزرگراه به دلیل نبود علائم هشدار دهنده بر اثر برخورد با بلوک سیمانی و مانع بتنی در وسط جاده، جان سپرده است و دو نفر از سرنشینان نیز بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در توضیحی پیرامون فیلم جنجالی بزرگراه شیراز- خرامه با تسلیت به خانواده متوفی اعلام کرد: قبل از محل تصادف به صورت سلسله‌وار با ترکیبی از علایم و سرعت کاه‌ها و نصب تابلوی هشداری آشکار‌ساز فسفری، هشدار لازم ارائه شده و وضعیت خط کشی راه نیز امتداد راه را به وضوح نشان می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: عدم دقت کافی و نداشتن توجه لازم به جلو برای هر راننده‌ای در هر موقعیتی از راه‌ها احتمال تصادف را پدید می آورد و چه بسا هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفا این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد. با این حال تا اعلام نظر رسمی مراجع ذیصلاح انتظامی و قضایی و پایان عملیات عمرانی این مسیر، عوامل راهداری اقدام به نصب تابلوهای بیشتر و حضور فیزیکی در مسیر خواهند کرد.

دستور وزیر

وزیر راه و شهرسازی نیز دستور بررسی فوری انتشار فیلم ویدئویی حادثه رانندگی محور شیراز - خرامه در شبکه‌های اجتماعی و برخورد با متخلفان را صادر کرد.

محمد اسلامی دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم و بررسی جدی ابعاد رویداد و روشن شدن حقایق، همچنین برخورد با مقصران احتمالی در صورت صحت خبر را صادر کرد.

اعزام نماینده ویژه سازمان راهداری به فارس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بررسی ابعاد ایمنی در بزرگراه شیراز-خرامه و پیگیری حادثه در این محور، نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان فارس اعزام شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا نیز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس درباره دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بررسی ابعاد ایمنی در بزرگراه شیراز-خرامه و پیگیری تصادفات در این جاده بزرگراهی، اظهار داشت: بلافاصله پس از دستور شب گذشته وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پیگیری ایمنی در این بزرگراه، نماینده ویژه‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعیین شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در حال حاضر نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان فارس و منطقه اعزام شده است تا ابعاد مختلف ایمنی در بزرگراه شیراز-خرامه و موضوع تصادف اخیر در این بزرگراه را بررسی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در این‌باره گفته است:‌ تا ظهر امروز جلسه‌ای در استانداری فارس درباره ابعاد ایمنی‌ بزرگراه ‌‌شیراز-خرامه و وقوع تصادف در آن و بررسی قصور احتمالی عوامل در وقوع تصادفات، برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
28
آخرش یارو میافته زندان به جرم فتنه!!!!!!!
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
12
این جاده وحشتناک است خصوصا در شب
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
12
.. این ظلمه واقعا ظلمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
10
کاشکی همین یک جاده خطرناک‌بود آمار تصادفات در ۲۴ ساعت فقط ۲۴ ساعت ایران‌ ببینید‌بهتر مشخص میشه کجا ی ایران‌ بیخطره
ناشناس
|
Oman
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
6
آخرش میگن راننده ها بدلیل استعمال مواد مخدر حالت عادی نداشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
4
این حادثه تلخ
تسلیت به این پدر داغ دیده ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
راست میگه بنده خدا ، هیچ تابلوی تو فیلم معلوم نیست برای چی بلوک سیمانی باید وسط جاده باشه ، فوقش میرفت تو خاکی ترمز میگرفت!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین