کد خبر: ۵۹۷۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

دفترچه سوالات گروه آزمایشی هنر کنکور ۹۸ منتشر شد

دفترچه سوالات گروه آزمایشی هنر کنکور ۹۸ برای هر دو نظام آموزش متوسطه قدیم و جدید منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که با توجه به اعلام علاقمندی به گروه‌های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد. آزمون در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر و صبح و بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار می شود.

برای کنکور سراسری سال ۹۸ با توجه به تغییر نظام آموزش متوسطه یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا نظام قدیم آموزش متوسطه و یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نظام جدید (نظام جدید ۶-۳-۳) طراحی شده است.

پس از برگزاری آزمون و پس از تصحیح برگه‌ها، کارنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ منتشر می‌شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند با در نظر گرفتن ظرفیت دانشگاه‌ها در مهلت اعلام شده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ منتشر می‌شود.

به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به سؤالات گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی، سؤالات هریک از گروههای آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ (داخل کشور)، از ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸ و کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر ۱۹ تیر ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

با توجه به برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، سؤالات گروه آزمایشی هنر به همراه دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی و دفترچه اختصاصی منتشر شد.

پیش از این دفترچه سئوالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین