کد خبر: ۶۰۶۳۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

جهانگیری ورزشگاه شهدای نوشهر را افتتاح کرد

ورزشگاه شهدای نوشهر پس از بازسازی کامل روز پنجشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان افتتاح این ورزشگاه وزیر ورزش و جوانان، استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر از سال ۹۶ با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان شروع و برای بهسازی و مرمت کامل این مجموعه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد که ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این پروژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده است.

جهانگیری ورزشگاه شهدای نوشهر را افتتاح کرد

ورزشگاه شهدای نوشهر علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی و متعلقات، دارای فضای فعالیت های پزشکی و داوران، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان، رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس ، سریداری و ۶۰ چشمه سرویش بهداشتی است.

این ورزشگاه از ۱۳۷۳ زمین بازی و تمرین باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر که جزو پرافتخارترین تیم فوتبال مازندران در عرصه حضور درلیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد ، بود و بازیکنان شاخصی همچون 'رحمان احمدی' ،' محسن بنگر'، 'میثم بائو' ، 'محمدرضا خلعتبری' ، 'سهراب انتظاری' ، 'محسن یوسفی' ، 'ابوذر رحیمی' و'سید میثم حسینی' در آن پرورش یافتند.

جهانگیری ورزشگاه شهدای نوشهر را افتتاح کرد

معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز از سفرش به مازندران عصر گذشته مرکز بین المللی تجارت برنج ایران را در آمل افتتاح کرد.

این دومین سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان مازندران در کمتر پنج ماهه اخیر است.

جهانگیری اوایل فروردین ماه سال جاری نیز برای بازدید از مناطق سیلزده به این خطه شمال کشور سفر کرد.

در یک ماهه اخیر علاوه بر معاون اول رئیس جمهوری، سه معاون دیگر رئیس جمهوری شامل علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز به مازندران سفر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین