کد خبر: ۶۰۹۵۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

۱۲ نکته درباره آیفون ۱۱ پرو، پرچمداران جدید اپل

غول صنعت تلفن‌های هوشمند دنیا این هفته با رونمایی از مدل‌های جدید آیفون، یعنی دو مدل گران‌ قیمت آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس جدیدترین پرچم‌داران خود در صنعت تلفن‌های هوشمند را معرفی کرد. در این گزارش ۱۲ نکته درباره این محصول را بخوانید.
۱۲ نکته درباره آیفون ۱۱ پرو، پرچمداران جدید اپل
آفتاب‌‌نیوز :

۱. اپل در جدیدترین رونمایی از پرچمداران خود، یک تغییر استراتژی در نامگذاری محصولات خود داشته است و بر این اساس آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس جدیدترین و بروزترین محصولات اپل تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ خواهند بود.

۲. آنطور که متخصصان این عرصه می‌گویند، در سری جدید گوشی‌های اپل، تغییرات کمی در مقایسه با مدل‌های قبلی به چشم می‌آید و تغییرات اعمال شده عموما تغییرات سخت افزاری است.

۱۲ نکته درباره آیفون ۱۱ پرو، پرچمداران جدید اپل

۳. براساس بررسی تخصصی مدل جدید آیفون، نمای جلوی آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس مانند نسل گذشته است و تفاوتی نکرده است.

۴. یکی از تغییرات اصلی در آیفون ۱۱ پرو، ارتقای کیفیت دوربین سلفی جلو است. حسگر دوربین سلفی از ۷ مگاپیکسل به ۱۲ مگاپیکسل تغییر یافته است که امکان ثبت ویدیوهای ۴K‌ با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و ویدیوهای صحنه‌آهسته را نیز به کاربر می‌دهد.

۵.نمایشگر هر دو گوشی جدید از پنل OLED با کنتراست ۲٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ بهره می‌برد، روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد، از استاندارد دالبی‌ویژن و HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند و ۱۵ درصد بهره‌وری انرژی بهتری دارد.

۶. نمای پشتی آیفون‌های جدید، اصلی‌ترین تفاوت ظاهری آن‌ها با گذشته و کلیدی‌ترین ویژگی‌ جدیدشان را در خود نهفته دارد؛ دوربین سه‌گانه‌ای که با چینشی عجیب درون یک مربع در گوشه‌ی سمت چپ قرار گرفته است.

۱۲ نکته درباره آیفون ۱۱ پرو، پرچمداران جدید اپل

۷. این دوربین سه ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای استاندارد، تله‌فوتو و اولتراواید با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای را شامل می‌شود که ماژول سوم تجربه‌ی نخست اپل در استفاده از دوربین‌های اولتراواید به‌حساب می‌آید.

۸. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین در هر سه گوشی جدید اپل، حالت Night است که به دوربین اجازه می‌دهد با ترکیب نوردهی‌های مختلف، عکس‌های ثبت‌شده در تاریکی را روشن‌تر، واضح‌تر و کم‌نویزتر گذشته کند.

۹. قلب تپنده‌ی آیفون‌های جدید، پردازنده‌ی A۱۳ Bionic خواهد بود که با لیتوگرافی بهبودیافته‌ی +۷nm تولید می‌شود. اپل تراشه‌ی جدید را دربرگیرنده‌ی سریع‌ترین CPU و GPU در دنیای موبایل می‌داند؛ چرا که عملکرد آن در پردازش‌های عادی و گرافیکی بسیار بهتر از A۱۲ Bionic خواهد بود.

۱۰.پردازنده‌ی A۱۳ Bionic بالغ بر ۸.۵ میلیارد ترانزیستور و ۶ هسته‌ی پردازشی، شامل ۲ هسته‌ی قدرتمند و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف را در بطن خود دارد. ۲ هسته‌ی قدرتمند ۲۰ درصد سریع‌تر و ۳۰ درصد بهینه‌تر از نسل قبل هستند.

۱۱. اپل مانند همیشه اشاره‌ای به ظرفیت باتری نمی‌کند؛ اما به‌لطف بهینه‌سازی‌های صورت‌گرفته در پردازنده‌ی A۱۳، اکنون آیفون ۱۱ پرو ۴ ساعت و آیفون ۱۱ پرو مکس ۵ ساعت شارژدهی بیشتر را نسبت به نسل گذشته‌ی خود به ارمغان خواهند آورد.

۱۲. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس در رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد.

۱۲ نکته درباره آیفون ۱۱ پرو، پرچمداران جدید اپل

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین