کد خبر: ۶۱۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

هواداران بدون بلیت پرسپولیس، پشت درهای آزادی ماندند

حدود ۳ هزار نفر از هواداران پرسپولیس که بدون بلیت به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بودند به رغم رایزنی‌های مدیرعامل این باشگاه موفق به حضور در ورزشگاه نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادن در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز (دوشنبه) ۲۵ شهریور در ورزشگاه آزادی آغاز شده و نیمه نخست آن با تساوی بدون گل پایان یافته است.

پیش از آغاز بازی، حدود سه هزار نفر از هواداران پرسپولیس بدون خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه کردند بودند تا شاید مانند دیدار قبلی این تیم در هفته نخست بتوانند وارد ورزشگاه شوند اما به رغم رایزنی‌های محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سرخ‌پوشان این مساله محقق نشد تا این تعداد از هواداران به خانه برگردند.

البته پشت مجموعه ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی مانیتوری تعبیه شده بود که این دسته ار هواداران می‌توانستند از طریق مانیتور بازی را تماشا کنند.

در نیمه نخست این بازی، بازیکن صنعت نفت در صحنه‌ای دچار مصدومیت شد که بازیکنان قصد داشتند توپ را به بیرون بزنند اما کالدرون آنها را از انجام این کار منع کرد.

هواداران پرسپولیس به مانند سنوات گذشته، در دقیقه ٢۴ یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید این سرخ‌پوشان پایتخت را گرامی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین