کد خبر: ۶۱۱۲۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

مردم توقع دارند قهرمان جهان شویم

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: انتظار مردم از تیم ملی بسیار بالاست و حتی توقع دارند که قهرمان جهان شویم.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر غفور در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های ایران و چین تایپه اظهار داشت: توقع نداشتیم بازی اینقدر سخت شود. برنامه کادر فنی این بود که از اواسط بازی، بازیکنانی که در این تورنمنت کمتر بازی کرده‌اند به میدان بروند ولی شرایط مسابقه به آن روال پیش نرفت و مجبور شدیم تا پایان با همان ترکیب اولیه ادامه بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در دو روز باقی‌مانده از مسابقات هم به روند پیروزی‌های خودمان ادامه بدهیم.

مردم توقع دارند قهرمان جهان شویم

غفور درباره مسابقه ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کره جنوبی مقابل ژاپن پیروز شده و تیم قدرتمندی است. شاید مردم توقع داشته باشند که ما در این مسابقات همه بازیها را سه بر صفر ببریم اما این کار سخت است.

وی ادامه داد: مردم توقعی فراتر از انتظار از ما دارند و حتی میخواهند قهرمان جهان شویم. البته خیلی خوب است که کاری کرده‌ایم که انتظار مردم تا این حد بالا رفته است اما راحت نیست همان انگیزه‌ای که در بازی مقابل تیمی مثل برزیل داریم مقابل تیم‌های آسیایی هم داشته باشیم.

پشت‌خط‌زن تیم ملی ایران گفت: شاید کسی باور نمی‌کرد مقابل استرالیا شکست بخوریم اما این اتفاق افتاد. همانطور که ایران توانسته است تیم‌های بزرگی مثل برزیل و آمریکا را شکست بدهد، استرالیا هم می‌تواند ایران را مغلوب کند. چنین اتفاقاتی در ورزش عادی است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استرالیا، ایگور کولاکوویچ حرفی زد که با آن موافقم. به نظر من هم خوب شد که اینجا به استرالیا باختیم. باید از این شکست درس بگیریم اما مطمئن باشید که در مسابقات انتخابی المپیک این اتفاق تکرار نمی‌شود و دوباره از این تیم نمی‌بازیم.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل چین تایپه به پیروزی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
قهرمان جهان شدن اسان
الگوی گفتار و رفتار ماندن مشکل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
آقایون امیدوارن تیمایی مثل کره و ژاپن و استرالیا رو شکست بدن... بنظرم این تیم با این سرمربی دیگه تموم کرده همچی رو... هر رور بیشتر از روز قبل افت میکنه و ضعیف تر میشه. بازیکنانم طوری حرف میزنن انگار ما یک تیم دسته سوم آسیا هستیم. این تیم در جام جهانی چجوری میخواد نتیجه بگیره؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین