کد خبر: ۶۱۱۴۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

سردار رحیمی: پیش‌بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ انجام نشده است

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پیش بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رحیمی در حاشیه برگزاری رزمایش مهر ایمن شهر ایمن در جمع خبرنگاران گفت: در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به سرویس مدارس انجام شده چرا که سرویس مدارس ارتباط زیادی با امنیت فرزندان ودانش آموزان ما دارد لذا باید ایمنی سرویس مدارس جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر نقش پررنگ مدیران مدارس در حوزه‌ سرویس مدارس گفت: مدیران مدارس باید در چند مورد از جمله صلاحیت رانندگان سرویس مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ قطعا سلامت خودروی سرویس مدارس با توجه به مبالغ کلانی که پرداخت می‌شود باید خودرویی باشد که از ایمنی و سلامت کامل برخوردار باشد. ما نیز در حوزه‌ی نظارت به طور جد پیگیر این موارد هستیم و آموزش را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره‌ی برگزاری رزمایش مهر ایمن شهر ایمن نیز گفت: امروز به منظور ایجاد آمادگی هر چه بیشتر این رزمایش برگزار شد و دستگاه‌های مرتبط نیز در آن مشارکت داشتند. این رزمایش نشان هم افزایی و آمادگی مهر ایمن است که با اقتدار و نظم فضا برای فراگیری علم و دانش و آموزش ایجاد خواهد شد.

رحیمی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری شهرآورد ۹۰ در تهران نیز گفت: بلیط فروشی این بازی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و همه علاقمندان باید بلیط‌های خود را به صورت الکترونیک تهیه کنند. هیچ پیش بینی برای فروش بلیط در ورزشگاه نشده و همه علاقمندان پس از تهیه بلیط حتما باید به همراه بلیط و کارت ملی خود به ورزشگاه مراجعه کنند. قطعا ازدحام مقابل درب ورزشگاه توسط افرادی که بلیط تهیه نکردند سودی ندارد.

وی در خصوص حضور بانوان نیز گفت: برای شهرآورد نودم پیش بینی حضور بانوان نشده لذا از بانوان استدعا دارم که این نکته را مورد توجه قرار دهند. امیدواریم با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده شاهد شهرآورد خوبی باشیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز گفت: در ارتباط با شناور شدن ساعت کار کارمندان حداقل در پانزده روز نخست مهر ماه پیشنهاد خود را ارائه کردیم اما تصمیم گیری در این خصوص در اختیار دولت است. ما پیشنهادمان در راستای کاهش ترافیک در این ایام است که پیشنهاد خود را یک هفته است که ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین