کد خبر: ۶۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵

قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد/ امیدوارم در نقش جهان لیز نخوریم/ منصوریان: تفکرات قلعه‌نویی را می‌شناسم

سرمربی سپاهان می‌گوید بازی تیمش برابر ذوب‌آهن حکم فینال را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نسشت خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت‌: درگذشت جعفر کاشانی را تسلیت می‌گویم. من هفته پیش با ایشان صحبت می‌کردم و ان‌شاءلله که خداوند او را با اولیا و انبیا محشور کند. به هر حال بازی‌ها داربی و دیدار سپاهان و ذوب‌آهن از بازی‌های داربی خوبی بوده است. چه به لحاظ کیفی و به چه لحاظ نتیجه و همه از بازی لذت بردند. در داربی‌ها نباید به شرایط جدول نگاه کرد و به نظر من این بازی حکم فینال را دارد.

او درباره تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی دارد و گروه کادر فنی جوانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را در فصل پیش گرفته است. بازی سختی در پیش داریم و چون تیم ما هم شرایط بهتری دارد، از تیم خود راضی هستیم. یک سری مشکلاتی وجود دارد که ما نمی‌خواهیم آن را مطرح کنیم اما شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. بازی‌ها ما در جام حذفی و در هفته آخر لیگ برتر نشان داد که تیم به مراتب در روند رو به رشد خود قرار دارد. تیم ذوب‌آهن پرس تیمی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به وقت کمی که تیم ما داشت چند جلسه روی تاکتیک‌های مد نظر ذوب‌آهن کار کردیم. ما با توجه به شرایطی که در جدول داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد/ امیدوارم در نقش جهان لیز نخوریم/ منصوریان: تفکرات قلعه‌نویی را می‌شناسم

قلعه‌نویی درباره برگزاری مسابقات جام حذفی و این که آیا این بازی‌ها به مسابقات لیگ برتر صدمه‌ای می‌زند؟ گفت: اگر تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند آسیبی خاصی نمی‌زند اما برای تیمی بد است که از شرایط مسابقه دور باشد. تیم ما سعی کرد در تعطیلات با یک تیم بازی‌ دوستانه انجام دهد تا آمادگی خود را داشته باشیم.

او درباره چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: امیدوارم در این زمین لیز نخوریم. نمی‌دانم مشکل زمین چه زمانی حل می‌شود اما امیدوارم که شرایط زمین بهتر شود.

سرمربی سپاهان افزود: داربی شرایط خاص خودش را دارد و به شرایط جدول ربطی ندارد. داربی حساسیت خاص خودش دارد اما نباید به کیفیت این بازی لطمه‌ای وارد شود. به نظر من داربی اصفهان همیشه حساسیت و کیفیت مطلوب خودش را داشته است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما محروم نداریم اما تا دل‌تان بخواهد مصدوم داریم!

او درباره حمایت نشدن تیمش توسط هواداران در استادیوم نقش جهان گفت: من تعجبم از طرفداران سپاهان است که چرا این‌قدر کم لطف هستند. تیم شرایط و نتایج خوبی گرفته است اما در نقش جهان از تیم استقبال نمی‌شود. این حرف دل بازیکنان است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فکر نمی‌کنم قیمت‌های بلیت شرایط بدی داشته باشد. اگر کسی بخواهد بیاید در هر نقطه‌ای که باشیم به تشویق تیم می‌آیند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. بعضی تیم‌ها هستند که نتایج خوبی ندارند اما طرفدارانش آن‌ها را تنها نمی‌گذارند اما ما نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: این که می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند اما من معتقدم که هواداران یک تیم یار اول یک تیم هستند.

منصوریان: تفکرات قلعه‌نویی را می‌شناسم

همچنین علیرپا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: ابتدا تسلیت عرض می‌کنم به باشگاه پرسپولیس و به فوتبال ایران به علت درگذشت جعفر کاشانی و امیدوارم وقتی پیشکسوتی از بین ما می‌رود قدر دیگر پیشکسوت‌ها را بدانیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان این که بازی فردای تیمش مقابل سپاهان بازی زیبایی خواهد بود گفت: تفکرات آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم، علاقه زیادی به چینش هجومی تیم دارد و جایگاه سپاهان در صدر جدول نشان می‌دهد که عملکردشان فوق‌العاده خوبی بوده است. عملکر تیم ما هم نسبت به کار فنی در سال جدید عملکرد خیلی خوبی بوده است، اما هنوز امتیاز خوبی نگرفته‌ایم. داربی خوبی را بین این دو تیم اصفهانی پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم هرکس لیاقت و شایستگی کافی را دارد در بازی پیروز شود. می‌دانیم فردا میهمان تیم سپاهان هستیم و میزبان آمادگی خوبی دارد، اما ما کاملا از لحاظ روحی و بدنی آماده هستیم. می‌توانم نوید بازی خوبی را بدهم.

منصوریان در پاسخ به شایعه‌ی جذب دانیال اسماعیلی‌فر در فضای مجازی گفت: فضای مجازی مانع پیشرفت فوتبال می‌شود و تمرکزها را از بین می‌برد. توجهی به فضای مجازی نکنید.

او خاطرنشان کرد: من به سن دو تا از بازیکنانم نگاه نمی‌کنم و در نظر نمی‌گیرم، چرا که از جوانان تیم ما بهتر تمرین می‌کنند. خلعتبری و حدادفر بازیکنان خیلی خوبی برای ما هستند. پهلوان هم در بازی مقابل پارس جنوبی به خوبی خودش را نشان داد و به این بازیکن امید زیادی دارم و نمی‌دانم چرا قبلی‌ها این بازیکن را بازی نمی‌دادند. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور هم که سربازهای تیم هستند و در تراکتورسازی بودند، بازیکنان بسیار خوبی هستند و فردا با ما شروع می‌کنند.

سرمربی این تیم اصفهانی گفت: فرق شهرآورد اصفهان با جاهای دیگر خیلی زیاد است. اول این که بار فنی شهرآورد اصفهان خیلی بیش‌تر از جاهای دیگر است. جدا از مسائل فنی هم، بارزترین نکته‌اش این است که رقابت خود را در شهرآورد دارند اما از فردای شهرآورد، همه‌ی تیم ها را رقیب خود می‌دانند مگر تیم‌های همشهری خود را. این نکته هرگز در تهران رخ نداده است. دلیل پیشرفت اصفهان هم همین است. با این وضعیت حاشیه‌ی کم‌تری هم دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین