کد خبر: ۶۱۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کرمانی‌مقدم:

پرسپولیسی‌ها جونیور را رد کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با 6 بازی نمی‌توان عملکرد کالدرون را ارزیابی کرد اما به نظر من هواداران نباید نگران آینده پرسپولیس باشند.
پرسپولیسی‌ها جونیور را رد کنند
آفتاب‌‌نیوز :

 مرتضی کرمانی مقدم در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من نباید درباره وضعیت پرسپولیس خیلی زود قضاوت کرد چرا که برانکو هم در سال اولی که به پرسپولیس آمد در ابتدا نتایج خوبی نمی‌گرفت و به همین دلیل نباید از حالا علیه کالدرون موضع گرفت. او نیاز به زمان دارد تا با جو کشورمان و پرسپولیس آشنا شود. به نظر من پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد به خصوص در بازی آخر که جونیور را در ترکیب قرار نداد این تیم بهتر بازی کرد پس فقط مشکل عدم نتیجه‌گیری است. ما در خط حمله ضعف داریم و باید این نقص را برطرف کنیم.

وی در خصوص اینکه برای تقویت پرسپولیس چه باید کرد، افزود: فکر می‌کنم در نیم‌فصل باید پرسپولیس تغییراتی داشته باشد و این تیم تقویت شود. به نظر من این مهاجم برزیلی باید در نیم‌فصل از تیم جدا شده و به کشورش برگردد و به جای او بازیکن خوب خارجی بگیرند. از طرف دیگر هواداران هم باید تحمل‌شان را زیاد کنند. به نظر من پرسپولیس نسبت به گذشته فوتبال روبه جلوتر بازی می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان داشت:‌ قبول دارم باخت‌هایی که پرسپولیس می‌آورد کار را سخت می‌کند و نمی‌توان این مسئله را کتمان کرد اما همیشه بدشانسی با ما نخواهد بود و روزهایی هم خواهد آمد که پرسپولیس خوش‌شانس باشد و توپ‌هایش تبدیل به گل شود. به هر حال فوتبال همین است و نباید تیم را اینگونه به حاشیه برد.

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه چه نمره‌ای به عملکرد فنی کالدرون می‌دهید، گفت: نمی‌شود با 5-6 بازی عملکرد فنی یک مربی را زیر سؤال برد و اعلام کرد که او مربی خوبی است یا نه و به نظرم باید به کالدرون فرصت داد. پرسپولیس فوتبال روبه جلویی بازی می‌کند و اگر یک تمام کننده خوب در خط حمله داشته باشیم می‌توانیم خیلی بهتر به موفقیت برسیم.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد اینکه مشکل علی علیپور چیست که در 6-7 بازی انجام شده گل نزده است، تصریح کرد: او هم مثل هم فوتبالیستی در دنیا افت می‌کند همانطور که یک باشگاه افت می‌کند. به هر حال انتظارات از علیپور بالا است و تحت فشار است. او خیلی دوست دارد به پرسپولیس کمک کند اما هواداران نباید به او گیر بدهند تا او بتواند این دوران را پشت‌سر بگذارد. البته به نظر من این تعطیلات به سود پرسپولیس است چرا که تیم نتیجه خوبی نگرفته و کالدرون می‌تواند با استفاده از این تعطیلات نقاط ضعف تیمش را برطرف کند. اگر پرسپولیس شرایط خوبی داشت و لیگ تعطیل می‌شد این مسئله به ضرر ما بود اما حالا که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته پس این تعطیلات می‌تواند به سود پرسپولیس باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آینده این تیم را چطور می‌بینید، گفت: به نظر من نباید نگران آینده پرسپولیس بود. به هر حال مواقعی وجود دارد که یک تیم دچار افت می‌شود. درست است که 6 هفته از لیگ گذشته اما جای نگرانی نیست و اگر مسئولان باشگاه بتوانند پرسپولیس را تقویت کنند وضعیت این تیم خیلی خوب خواهد شد. پرسپولیس در خط دروازه، دفاع و هافبک شرایط خیلی خوبی دارد و فقط در خط حمله دچار مشکل هستیم که امیدوارم این مشکل هم حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین