کد خبر: ۶۱۴۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

استاندار چهارمحال و بختیاری: بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان به ویروس HIV مبتلا نیستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت با انجام آزمایش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت روستای لردگان کمتر از ۵ درصد مردم این روستا مبتلا به ویروس HIV هستند و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری: بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان به ویروس HIV مبتلا نیستند
آفتاب‌‌نیوز :

 اقبال عباسی در دیدار با مردم روستای لردگان که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: نتایج این آزمایشات حاکی از آن است که بیش از ۹۵ درصد مردم سالم هستند و نباید در این خصوص نگران باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، وی ادامه داد: آزمایشات علمی نشان می‌دهد آماری که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد و به قصد ناامید کردن مردم این موضوعات را مطرح می‌کنند، در حالیکه مردم نباید به این آمار‌ها توجهی داشته باشند.

عباسی با تاکید بر اینکه رفع مشکل مردم با همکاری و همراهی آن‌ها با مسئولان سریع‌تر به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: ما به دنبال حل مشکل هستیم از همین رو از مردم می‌خواهیم به مسئولان و تیم‌های بهداشتی اعتماد کنند و مطمئن باشند این مشکل برطرف می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ مسئولی قصد توهین به مردم این روستا را نداشته است، افزود: کسی به اهالی این منطقه قصد توهینی نداشته و اگر توهینی صورت گرفته من از مردم عذرخواهی می‌کنم.

عباسی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان رفع این مشکل و یافتن راهکار است و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند تا دغدغه‌های آن‌ها را بشنوند و در کنار مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: دارو‌های موثر و پیشرفته تهیه شده و به مردم عرضه می‌شود، از همین رو مردم در خصوص درمان نگرانی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین