کد خبر: ۶۱۷۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

یک سارق با ۱۷ فقره سرقت در البرز دستگیر شد

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق ۲۴ ساله و کشف ۱۷ فقره سرقت در شهرک مهرگان این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ بهرام منصوری روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ و گزارش حضور سارق در یکی از اماکن شهرک مهرگان به سرعت تیمی از عوامل تجسس و انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل، یک سارق ۲۴ ساله هنگام سرقت دوربین‌های مداربسته در یکی از ساختمان‌های شهرک مهرگان دستگیر شد.

منصوری اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته، موتورسیکلت، دوچرخه و اقلام موجود در انباری‌های ساختمان‌ها در این شهرک و شهر محمدیه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: در ادامه بازجویی فنی پلیسی از متهم، شاکیان شناسایی و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

وی بیان داشت: همچنین با اعتراف متهم، یک فروشنده مواد مخدر نیز در شهرک مهرگان شناسایی و دستگیر شد و هشت گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین به صورت بسته بندی شده و آماده فروش به همراه ترازوی توزین از وی کشف گردید.

منصوری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست: در محل نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

شهرک مهرگان از توابع شهرستان البرز در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین