کد خبر: ۶۱۸۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

دستگیری شرور سابقه دار پس از مزاحمت برای دختر 15ساله در تهران

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) از دستگیری یک شرور حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم پس از مزاحمت برای یک دختر ۱۵ ساله شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری شرور سابقه دار پس از مزاحمت برای دختر 15ساله در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا ملکوتی اظهار کرد: حدودا یک هفته پیش پدر دختری ۱۵ ساله به کلانتری مراجعه و اظهار داشت؛ دخترم هنگام مراجعه به منزل مسکونی مورد مزاحمت آقایی حدودا ۳۰ ساله قرار گرفته است و روحیه دخترم از بابت این مزاحمت به شدت آسیب دیده است که تصمیم گرفتن به کلانتری مراجعه و اعلام شکایت کنم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای شناسایی متهم به صحنه وقوع جرم مراجعه کردند، گفت: در تحقیقات میدانی چهره یکی از شرور سابقه‌دار که پیش‌تر نیز توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم اعزام شدند و موفق شدند این فرد شرور را در ۳ ساختمان آن طرف‌تر در حالی که پشت کولری پنهان شده بود، دستگیر کنند.

کلانتر محله ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) در خصوص سوابق این متهم، بیان داشت: فرد شرور سابقه‌دار بوده و پیشتر تحت عناوین مجرمانه‌ای از قبیل برهم زدن نظم عمومی، اسیدپاشی و ایجاد رعب و وحشت دستگیر شده است.

بنابراین گزارش، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
خواهشا در مورد زندگی خصوصی بازیگران ومردم اظهار نظر نکنید که چقدر فلانی چاق شده زندگی خصوصی هرکس به خودش ارتباط داره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
لطفا نه در مورد خانم رهنما ونه هیچکس دیگری اظهار نظر نکنید شماها که در زندگی خصوصی دیگران نیستید پس به چه حقی قضاوت میکنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین