کد خبر: ۶۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

فروش اموال سرقتی در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو که از طریق سایت دیوار اقدام به فروش اموال سرقتی می‌کرد در این شهرستان دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس ‌دولتشاهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو با رصد اطلاعاتی دریافتند که این اموال در سایت دیوار در حال فروش است و سپس این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات تخصصی یک سارق را در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته شناسایی و پس‌از هماهنگی با مرجع قضایی او را در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: تعداد چندین دستگاه ضبط پخش خودرو و تعدادی انواع لوازم مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این‌ متهم کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به‌عمل آمده به چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و به مرجع قضایی تحویل داده شد، بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام خرید از سایت‌های فروش کالا و نیازمندی‌های آنلاین به قیمت‌های پایین‌تر از رایج بازار مشکوک شده و ضمن درخواست مدارک هویتی، هوشیاری و دقت لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین