کد خبر: ۶۲۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۰
در ادامه جنگ‌روانی علیه تهران صورت می‌گیرد

خبرسازی سایت پاکستانی علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرسازی مجعول و جهت‌دار یك سایت خبری پاكستانی موسوم به «پاك تریبون» در روزها‌ی اخیر علیه ایران به شدت افزایش یافته است.

به گزارش آفتاب یك سایت خبری پاكستان به نام «پاك تریبون» طی روزهای اخیر با اتخاذ سیاست‌هایی منفی علیه كشورمان اقدام به جوسازی و خبرسازی منفی نموده است كه آخرین اقدام این سایت انتشار اظهارات منتسب به سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان سعودی است كه در تاریخ ‌١٥ ژوین ‌٢٠٠٧ بر روی خروجی این سایت قرار گرفته است، این در حالی است كه این اظهارات مربوط به ‌١٦ ژانویه ‌٢٠٠٦ می‌باشد كه روزنامه‌ تایمز آن را منتشر نموده بود.

همچنین این سایت در تاریخ ‌٢١/٣/٨٦ خبری مشكوك تحت عنوان دستگیری سه عضو القاعده توسط نیروهای امنیتی در مرز ایران و پاكستان در منطقه تفتان مخابره نمود كه ظاهرا درخواست همكاری های امنیتی بیشتر ایران و عربستان توسط امیر نایف بن عبدالعزیز، وزیر كشور عربستان، در این راستا صورت گرفته است. 

پاکستان پیشتر به دلیل حمایت از برخی تروریست‌های ایرانی یا حداقل به دلیل عدم برخورد قاطعانه با گروه‌های تروریستی نظیر عبدالمالک ریگی به شدت از سوی محافل رسانه‌ای ایران و مخصوصاً رسانه‌های منتقد دولت مورد انتقاد قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین