کد خبر: ۶۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

ساری به رونالدو چه گفت؟

سرمربی یوونتوس پیش از شروع بازی برابر اتلتیکومادرید با مهاجم پرتغالی تیمش صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، یوونتوس سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا توانست با یک گل اتلتیکو مادرید را شکست دهد. مائوریتسیو ساری پس از این پیروزی گفت: در لیگ قهرمانان دیدارها باز هستند. در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و ریتم بازی نست به دیدار های اخیرمان متفاوت بود. در نیمه دوم مالکیت توپ را از دست دادیم و در نهایت افت فیزیکی مان آشکار شد. باید پیوستگی بیشتری داشته باشم و درخشان‌تر ظاهر شویم.

تک گل بازی را پائولو دیبالا به زیبایی به ثمر رساند. مهاجم آرژانتینی بازی خوبی به نمایش گذاشت. سرمربی یوونتوس درباره این بازیکن اظهار کرد: گلی به ثمر رساند که کسی نمی‌توانست به او توصیه کند. نخستین حرفی که یک سرمربی می‌تواند بزند چیست؟ چگونه از این زاویه چنین گلی به ثمر رساند.

ساری به رونالدو چه گفت؟

سرمربی ایتالیایی در مورد وضعیت فیزیکی بازیکنانش گفت: در بازی‌های اخیر بازیکنان سطح بالایمان را در اختیار داشتیم. برای سرمربی‌ها وضعیت جسمانی بازیکنانش اهمیت دارد اما زمانی که در زمین زیاد از حد دوندگی داشته باشید افت می‌کنید. ۷۲ ساعت بعد در دقایق پایانی یک بازی سخت در لیگ قهرمانان این موضوع دیده شد.

صعود یوونتوس پیش از این به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده بود. ساری در این رابطه اظهار کرد: زمانی که در اروپا بازی می‌کنید اگر تصور کنید همه چیز خوب پیش می‌رود شرایط سخت می‌شود. اگر اشتباه کنید خیلی برایتان گران تمام می‌شود. ما در مرحله گروهی خوب کار کردیم. در مرحله گروهی اگر انتظار داشته باشید در یک بازی پیروز شوید اهمیت خیلی زیادی دارد. در مادرید (بازی رفت) نیز می‌توانستیم پیروز شویم. در ماه مارس در وضعیت جسمانی خوبی قرار خواهیم داشت.

ساری پیش از شروع بازی با کریستیانو رونالدو صحبت کرد. سرمربی یوونتوس درباره این موضوع گفت: در مورد بازی شنبه برابر آتلانتا صحبت کردیم. در رابطه با فوتبال، تیم خودمان و وضعیت جمسانی‌اش گفت‌وگو کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین