کد خبر: ۶۲۵۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!

رئیس جمهوری مکزیک از تصمیم همتای آمریکایی خود برای به تعویق انداختن طبقه‌بندی کردن کارتل‌های مواد مخدر مکزیکی به عنوان گروه‌های "تروریستی" استقبال کرد.
وقتی ترامپ هوای کارتال های مواد مخدر را دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

 آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک به خبرنگاران گفت: استقبال می‌کنم که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نظر و عقیده ما را نیز در تصمیم‌گیری خود مد نظر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در همین حال مارسلو ابرارد، وزیر امور خارجه مکزیک نیز از ترامپ به خاطر به تعویق انداختن طبقه‌بندی کردن کارتل‌های مواد مخدر مکزیکی به عنوان گروه‌های تروریستی تشکر کرد؛ پیشنهادی که دولت مکزیک با آن مخالفت کرده بود.

وی در توییتی نوشت: من از رئیس جمهوری آمریکا به خاطر تصمیمش برای به تعویق انداختن طبقه‌بندی کارتل‌های مواد مخدر به عنوان "تروریست" آن هم به درخواست رئیس جمهوری مکزیک تشکر و قدردانی می‌کنم. همکاری پیروز شد. نتایخ خوبی به همراه خواهد داشت.

دونالد ترامپ جمعه در پیامی توییتری اعلام کرد "به طور موقت" درج نام کارتل‌های مواد مخدر مکزیک در لیست سازمان‌های تروریستی را متوقف می‌کند. او نوشت: «تمام کارها برای اعلام کارتل‌های مواد مخدر مکزیک به عنوان سازمان‌های تروریستی تکمیل شده است. از نظر آماری، ما آماده انجام این کار هستیم اما این کار با درخواست رئیس‌جمهوری مکزیک که مردی است که من دوست دارم و به او احترام می‌گذارم و همکاری بسیار خوبی با ما داشته است، به تعویق می‌افتد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
دولت مکزیک درخواست کرده است امریکا در امور داخلی مکزیک دخالت نکند بنابراین ترامپ بدرخواست دولت مکزیک عمل کرده است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین