کد خبر: ۶۲۸۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
یک مسئول:

انفجار شدید منزل مسکونی دو کشته برجای گذاشت

مسئول سازمان آتش‌نشانی شهرداری پارس آباد از انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهر پارس آباد خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته شده و یک منزل بطور کلی تخریب شد.
انفجار شدید منزل مسکونی دو کشته برجای گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

واحد رحیمی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۴:۱۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر حادثه آتش سوزی منزل مسکونی‌ واقع در کوچه۶ محله پشت کارخانه پنبه شهر پارس آباد بلافاصله مامورین آتش نشانی در محل حادثه حاضرشدند.
وی ادامه داد: با توجه به انفجار مهیب تمامی دیوارهای ساختمان تخریب شده و اهالی منزل که‌ یک مادر و فرزند نابینا بود در زیر آوار گرفتار شدند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد خاطر نشان کرد: با تلاش مامورین آتش نشانی، حادثه دیدگان از زیر آوار بیرون کشیده شده و به فوریت های پزشکی حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

رحیمی افزود: در این حادثه متاسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

مسئول آتش نشانی پارس آباد با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در استفاده از سیستم گاز شهری،تصریح کرد: علت حادثه در ارزیابی اولیه نشت گاز شهری و تجمع آن در محیط ساختمان بوده که با بی احتیاطی منجر به انفجار شده است.

رحیمی با بیان اینکه نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های تکمیلی گزارش خواهد شد، افزود: شدت انفجار به حدی بوده که علی رغم تخریب صددرصدی منزل مذکور به چند ساختمان اطراف نیز خسارت وارد شده است.

انفجار شدید منزل مسکونی در پارس آباد دو کشته برجای گذاشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین