کد خبر: ۶۲۸۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

روسیه جزئیات تازه‌ای را درباره آزمایش سامانه اس۵۰۰ اعلام کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در سال ۲۰۲۰ آزمایشهای مربوط به سامانه دفاع هوایی پیشرفته جدید اس-۵۰۰ را آغاز می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

 آلکسی کریووروچکو، معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد، آزمایشهای مقدماتی سامانه پیشرفته دفاع هوایی و موشکی اس-۵۰۰ این کشور در سال ۲۰۲۰ شروع خواهند شد و برنامه‌ریزی شده تا تحویل این سیستم برای عملیاتی شدن آن از سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، با وجود آنکه جزئیات فنی مربوط به سامانه اس-۵۰۰ هچنان محرمانه باقی مانده‌اند اما برخی گزارشها گمانه‌زنی کرده‌اند که این سیستم قادر به از بین بردن اهداف تا فاصله ۶۰۰ کیلومتر دورتر خواهد بود.

کریووروچکو اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که سال آینده میلادی آزمایشات اولیه سامانه دفاع موشکی و هوایی اس-۵۰۰ آغاز شود و همچنین اولین مدل تولید شده از آن بر اساس زمانبندی در نظر گرفته شده در سال ۲۰۲۵ تحویل داده خواهد شد.

فرآیند اولیه طراحی و تولید سامانه اس-۵۰۰ ابتدا از اوایل سال جاری میلادی آغاز شد و این سامانه در حال حاضر از سوی ارتش روسیه فرآیندهای تست تولید را سپری می‌کند و انتظار می رود فرآیند تولید انبوه آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

سرگئی چمزوف، مدیر عامل شرکت تسلیحات سازی "روستک" اظهار کرد، به مجرد آغاز شدن فرآیند تولید انبوه اس-۵۰۰ اولین اولویت تجهیز ارتش روسیه به آن خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
ترفند جمع اوری اطلاعات برای فروش به امریکا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین