کد خبر: ۶۲۹۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

لمپارد در مورد قیچی جهانبخش چه گفت؟

سرمربی تیم چلسی پس از توقف تیمش در خانه برایتون با تمجید از گل قیچی برگردان «علیرضا جهانبخش»، مدعی شد که آبی‌های لندن خوش شانس بودند که بازی را واگذار نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :

«سزار آزپیلیکوئتا» در دقیقه ۱۰ و پس از اینکه تکل بلند «آرون موی» مانع ورود توپ به دروازه برایتون شد، چلسی را پیش انداخت.

به نظر می‌رسید میهمان ورزشگاه اِمکس در مسیر بردی آسان قرار دارد اما برایتون بر فشار خود افزود و همزمان با ورود بازی به دقایق پایانی، جهابنخش با یک ضربه آکروباتیکِ جسورانه، بازی را در دقیقه ۸۴ به تساوی کشاند.

همه به کنار، «لمپارد» در مورد قیچی «جهانبخش» چه گفت

شاگردان «گراهام پاتر» با گل فوق‌العاده جهانبخش انرژی مضاعفی گرفته و حتی تا پای گل پیروزی نیز پیش رفتند اما در نهایت با یک امتیاز این بازی به رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

در پایان این بازی، «فرانک لمپارد» که از نمایش متزلزل تیمش به ستوه آمده بود، نسبت به عدم انسجام اخیر چلسی ابراز نگرانی کرد.

وی در این باره گفت: در نیمه اول، می‌تواستیم کار را تمام کنیم اما به اندازه کافی بی‌رحم نبودیم. گل و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم اما حریف را از پا در نیاوردیم.

لمپارد تاکید کرد: به آنها اجازه دادیم که به بازی امیدوار بمانند. در نهایت گل (جهانبخش) شگفت انگیزی دریافت کردیم اما خوش شانس بودیم که نباختیم.

همه به کنار، «لمپارد» در مورد قیچی «جهانبخش» چه گفت

وی در پایان اظهار داشت: هر ۲ تیم از لحاظ تاکتیکی برابر بودند اما در مجموع آنها بهتر از ما بازی کردند و باید با شجاعت و بدون شکایت این حقیقت را بپذیریم. عدم انسجام تیمی نگران کننده است و بی‌شک باید آن را مورد بررسی قرار دهیم. باید بازی امروز را بازبینی کنیم. یک امتیاز گرفتیم اما از عملکرد تیم راضی نیستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین