کد خبر: ۶۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

اعتصاب میلیونی دراعتراض به سیاست های اقتصادی دولت هند

بیش از ۲۵۰ میلیون کارگر و کارمند هندی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت و واگذاری شرکت ها و موسسات دولتی به بخش خصوصی اعتصاب کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری «ان دی تی وی» روز چهارشنبه اعلام کرد: دولت هند در واکنش به اعتصاب سراسری کارگران و کارمندان ضمن مخالفت با این اقدام از کارفرمایان خواسته است با مرخصی کارگران و کارمندان مخالفت کنند.

همچنین روز چهارشنبه هزاران نفر از کارگران،کارمندان و احزاب مخا دولت با شرکت در اعتصاب از دولت خواسته اند در سیاست های اقتصادی خود تجدید نظر کند.

اعتصاب میلیونی دراعتراض به سیاست های اقتصادی دولت هند

دولت هند در واکنش به اعتصاب و اعتراض سراسری میلیون ها نفر اقدام به تشدید تمهیدات امنیتی در پایتخت کرده است.

راهول گاندی رهبر حزب مخالف کنگره گفت: سیاست های ضد کارگری دولت نارندرا مودی باعث ایجاد بیکاری گسترده و تضعیف شرکت های دانش بنیان شده است.

دولت هند از چندی پیش در خصوص سیاست های خصوصی سازی خود از سوی احزاب سیاسی و فعالان اقتصادی این کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.
نیرمالا سیتارامان وزیر اقتصاد هند چندی پیش اعلام کرده بود که اقتصاد هند ممکن است با رکود مواجه شود. اما وی احتمال اخراج گسترده کارمندان و کارگران را رد کرد.
بانک مرکزی هند روز گذشته رشد اقتصادی هند برای دوره آوریل تا ژوئیه را ۵ درصد اعلام کرد. این کمترین نرخ رشد در شش سال گذشته محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین