کد خبر: ۶۳۱۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

والیبالیست‌های ایرانی با مچ‌بند سیاه در کنار عروسک «داروما»، نماد المپیک+عکس

تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه با پیروزی مقابل چین توانست سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از آن خود کند.
آفتاب‌‌نیوز :

آنچه در این بازی توجه‌ها را به خود جلب کرد، مچ‌بند سیاه بازیکنان تیم ملی والیبال برای همدردی با بازماندگان و جان‌باختگان هواپیمای ساقط شده خط هوایی اوکراین بود.

سید محمد موسوی، یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال ایران ساعاتی پیش از این بازی در حساب اینستاگرام خود ضمن ابراز ناراحتی از وقایع رخ داده نوشته بود: «آنقدر عصبیم که نمی‌تونم تایپ کنم، نمی‌دونم از چی بگم از کجا بگم.»

تیم ملی والیبال ایران با عروسک «داروما» نماد المپیک توکیو و مچ‌بند سیاه+عکس

وی در ادامه با اشاره به احتمال برد و ناتوانی خود از شادی پس از برد افزوده است: «من و هم‌تیمیام‌ بعضی وقتها‌ باعث دل خوشی‌‌ مردم می‌شیم ولی الان دارم خجالت می‌کشم‌ که مردم کشورم تو‌ این وضعیت تاسف‌بار هستن و من بعد از گرفتن امتیاز تو‌ بازی بر حسب عادت خوشحالی کنم. الان که دارم این متنو می‌نویسم ساعت ۱۲:۳۰ شب به وقت چین هست و فردا یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های عمرم رو پیش رو دارم ولی نه من نه هیچ کدوم از بچه‌های تیم خواب به چشممون نمیاد، یه حسی بهم میگه اصلا واسه چی بریم تو‌ زمین که چی بشه، گیریم که رفتیم المپیک که چی؟ منی که نمیتونم‌ ذره‌ای از غم این ملت کم کنم چه سود دیگه‌ای واسم داره؟ واسم پول میاره؟» وی در پایان می‌گوید «به خدا قسم اولین بار توی زندگیم که احساس پوچی میکنم احساس بدرد نخور بودن.»

تیم ملی والیبال ایران در این بازی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. سعید معروف، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور در این بازی به میدان رفتند.

تیم ملی والیبال ایران با عروسک «داروما» نماد المپیک توکیو و مچ‌بند سیاه+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین