کد خبر: ۶۳۸۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

مدارس فارس تا پایان هفته تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان، مدارس این استان از دوشنبه تا پایان این هفته تعطیل خواهد بود.
مدارس فارس تا پایان هفته تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس مصوبه کمیته سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مدارس و مراکز آموزشی درسطح استان فارس تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است که این تعطیلی شامل مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش خواهد بود و زمان آن از روز دوشنبه ۵ اسفند تا روز هشتم اسفند خواهد بود.

به گزارش آموزش و پرورش فارس در این اطلاعیه از مخاطبان خود درخواست کرده که ضمن خویشتن داری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی خودداری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که هرگونه خبر و اطلاعیه، از مبادی رسمی اطلاع رسانی شامل سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به نشانی https://fars.medu.ir، صداوسیمای استان و خبرگزاری ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و جراید منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین