کد خبر: ۶۳۸۶۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

تصاویر| ملاقات ملاله یوسف زی و گرتا تونبرگ

تونبرگ در توئیتی نوشت که امروز با فردی آشنا شد که نقش مشابه او را ایفا می‌کند. او گفت چه چیز دیگری می‌تواند بگوید که نشان‌دهنده هیجان و خرسندی‌اش از این دیدار بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرانجام ملاله "یوسف زی" و "گرتا تونبرگ" دو فعال اجتماعی و مدنی مشهور در جهان با یکدیگر دیدار کردند و به سرعت با هم دوست شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این دو دختر جوان که یکی برای دفاع از محیط زیست تلاش می‌کند و دیگری برای دفاع از حقوق بشر و حق دختران برای تحصیل، با یکدیگر در دانشگاه آکسفورد ملاقات کردند.

تونبرگ در توئیتی نوشت که امروز با فردی آشنا شد که نقش مشابه او را ایفا می‌کند. او گفت چه چیز دیگری می‌تواند بگوید که نشان‌دهنده هیجان و خرسندی‌اش از این دیدار بوده است.

"ملاله یوسف زی" نیز به قدری از این دیدار راضی بوده که نوشت گرتا تنها دوستی است که او برایش می‌تواند قید مدرسه را بزند. هر دو نفر پیشتر از سوی سازمان ملل متحد برای نامزدی دریافت جایزه صلح نوبل معرفی شده بودند.

ملاله یوسف زی در سال 2014 میلادی زمانی که 17 ساله بود در این رقابت برنده شد و نام تونبرگ در حال حاضر مطرح شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
4
4
من از سال 2001 در حد توانم برای حفظ محیط زیست فعالیت میکنم از کاهش مصرف سوختهای فسیلی تا توسعه فضای سبز زمانیکه اینکارها رو شروع کردم شاید این دخترها بدنیا نیومده بودند یا شیرخواره بودند ولی خب قرار نیست در کائنات یکی معروف بشه و یکی هنوز نرسیده معروف و جهانی میشه البته حسادت نمیکنم گلایه ای بود البته هدف من معروف شدن نبود زمانی اینکار رو شروع کردم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
هنوز نرسیده معروف بشه؟؟؟عزیزمن ملاله یوسف زی همون کسی بودکه طالبان با گلوله گلوش رو هدف قرار داد چون برای آزادی وبرابری تلاش میکرد. شما اول برو دو کلمه مطالعه کن بعدش بیا انتقادکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
10:11 شما اول متن رو مطالعه بکن بعدا نظر بده من گفتم دی اکسید کربن و حفظ محیط زیست کجا حرفی از حقوق بشر زدم؟ منظور من گرتا تونبرگ بود کاش قبل از انتقاد از انتقاد دیگران و قاضی شدن روخوانی و املا یاد بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ناشناس 10:11 منظور ایشون فعال محیط زیست بود. شما هم بهتره متن پیام رو با دقت بیشتری مطالعه کنی بعد کامنت بدی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین