کد خبر: ۶۴۳۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

ورود به مناطق حفاظت شده محیط زیست اصفهان ممنوع شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست اصفهان گفت: ورود شهروندان به مناطق حفاظت شده این نهاد تا پایان تعطیلات نوروزی برای طبیعت گذرانی ممنوع شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی جمشیدیان روز شنبه افزود: این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ شد که پذیرای هم استانی ها و دیگر مراجعین برای طبیعت گذرانی نیست.

وی با ببان این که بازدیدها هم از این مناطق تا اطلاع ثانوی ممنوع شد، اظهارداشت: این مناطق شامل پارک‌های ملی، پناهگاه های حیات وحش، مناطق حفاظت شده است که هر ساله در ایام پایانی تعطیلات نوروزی؛ پذیرای شهروندان بود.

ورود افراد به مناطق حفاظت شده محیط زیست اصفهان ممنوع شد

وی یادآور شد: چنانچه افرادی قصد ورود به این مناطق حفاظت شده را داشته باشند محیط ‌بانان به منظور حفط سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ از ورود آنان جلوگیری خواهند نمود.

به گفته جمشیدی با همت مدافعان سلامت و همکاری مردم می توان این ویروس را شکست داد.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ظهر روز جمعه با اعلام آخرین آمار شیوع بیماری کرونا در ایران گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگرف تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید.

به گفته وی تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند اما ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین