کد خبر: ۶۴۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

ازسرگیری پروازهای هواپیمایی امارات چندماه عقب افتاد

شرکت هواپیمایی امارات تایید و اعلام کرده که ازسرگیری پروازهای عادی خود را تا حداقل ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ به تعویق خواهد انداخت.
ازسرگیری پروازهای هواپیمایی امارات چندماه عقب افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت هواپیمایی امارات که بدون شک یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در منطقه خاورمیانه و جهان محسوب می‌شود، به تازگی تایید و اعلام کرده که برنامه پروازهای عادی خود را که قرار بود پیش از پایان ماه آینده، مه ۲۰۲۰، از سر بگیرد، آن را به حداقل اول ژوئیه یعنی آغاز سه ماهه سوم سال جاری میلادی به تعویق خواهد انداخت.

همزمان با شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا دولت امارات متحده عربی تمامی مرزهای خود را از تاریخ ۲۰ مارس بست و بدین ترتیب شرکت هواپیمایی امارات نیز مجبور شد فعالیت و تمامی پروازهای خود را به طور کامل لغو کرده و به حالت تعلیق در بیاورد.

البته از اوایل ماه جاری میلادی یعنی ششم آوریل این ایرلاین برخی از پروازهای خود را که به منظور بازگرداندن شهروندان اماراتی از کشورهای دیگر به وطن خود انجام می شد، به مقاصد مختلفی همچون لندن، فرانکفورت، پاریس، زوریخ و مانیلا از سر گرفت.

بر اساس گزارش وب سایت simpleflying، این شرکت هواپیمایی که پیشتر اعلام کرده بود تا پیش از پایان ماه مه سال جاری میلادی برنامه‌ عادی پروازهای خود را آغاز خواهد کرد، حالا به تازگی تایید و اعلام کرده که حداقل تا اول ژانویه یعنی آغاز سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ دست نگه خواهد داشت تا از عادی شدن شرایط و مهار بیشتر کرونا اندکی اطمینان حاصل کند و بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار نقش بسزایی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین