کد خبر: ۶۵۱۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲

فیلم| ماجرای کلیپ ملی‌پوشان شنای ایران با پوشش جنجالی

کلیپ ملی پوشان شنای ایران دردسرهایی را به وجود آورده است.
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرا از این قرار است که گروهی از ملی پوشان شنای کشورمان کلیپی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که بعد از شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی گسترده مردم و همچنین ورزشکاران، ابتکاراتی برای روحیه بخشی و همچنین امید به آینده و برگشتن به میدان توسط ورزشکاران رشته‌های مختلف در سراسر جهان انجام کرد و حالا یکی از این ابتکارات در ایران جنجالی شده است. کلیپ ملی پوشان شنای ایران دردسرهایی را به وجود آورده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای کشورمان از این اتفاق بی‌اطلاع بود. پس از تماس با ریاست فدراسیون شنا وی گفت در سریعترین زمان ممکن این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.

در همین حال رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به انتشار کلیپ ملی پوشان شنای ایران گفت: فدراسیون در حال بررسی ویدئوی منتشر شده بانوان شنای ایران در اینستاگرام فینا است.ما به فینا ایمیل می‌زنیم و اعلام می‌کنیم که این ویدئوها باید از درگاه ما ارسال شود. گویا فدراسیون جهانی هر ویدئویی را که شناگران ارسال کند پخش می‌کند و ارتباطی به فدراسیون ندارد. رئیس فدراسیون شنای ایران گفت: مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
از عجایب اینه که یه دختر بی حجابی خودش رو نشون میده و از نظر شما اسمش میشه ابتکار ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین