کد خبر: ۶۵۳۳۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

پسر همراه رومینا بازداشت شد

پسری که همراه رومینا اشرفی دختری که در حادثه ناموسی توسط پدرش به قتل رسید؛ دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن خاوری خواستگار رومینا اشرفی ساعاتی پیش به اتهام "آدم‌ربایی" و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر مقتول داشت، دستگیر شد.

پسر همراه رومینا بازداشت شد

پیش از این برخی ادعاها به نقل از بستگان رومینا حاکی از این بود که بهمن، پس از اینکه رومینا را به خانه خواهر خود برده و بدون حضور پدر رومینا او را به عقد خود درآورده بود، تصاویری از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرد و پیام‌هایی به پدر رومینا فرستاد و به او گفت رومینا حالا همسر من است. همین موضوع هم موجب عصبانیت شدید پدر رومینا شد که به قتل فجیع وی منجر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اگر پیام این اقا واقعیت داشته باشه دخترت بردم عقد کردم هر کسی جای پدر دختر بود قتل میکرد جریان ناموسی سخته خون چشاش گرفته
باید این پسر حبس طولانی بکشه
کار پدر هم اصلا توجیه نداره دادگاهی و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
این ..... رو باید با شلاق تنبیه کرد ...
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
یکی از مشکلات اقوام و مذاهب در ایران مربوط به ازدواج می باشد. شاید در انگاره های مذهبی برادران اهل سنت ازدواج بدون اذن پدر، ازدواج با دختر در سنین پایین مشکلی نداشته باشد ولی این امر در میان شیعیان پسندیده نیست. از طرفی اصل ازدواج بین یک پیرو شیعه با سنی هم محل تامل دارد. این ماجرا بیشتر حاکی از گول زدن دختر باشد که متاسفانه شائبه کودک همسری را تقویت می کند. البته از آزار واذیت پدر دختر هم نیم توان به راحتی گذشت. متاسفانه قوانین در حمایت از آزاد دیدگان در ایران مشکل دارد. همین ماجرا به قتل های ناموسی می انجامد. نقش این جوان در تحریک پدر رومینا نباید نادیده انگاشته شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین