کد خبر: ۶۵۳۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

واکنش علیپور به قهرمانی پرسپولیس و آقای‌گلی لیگ

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هر روز کنار تیم و بچه‌ها تمرین می‌کنم. نتیجه تستی هم که گرفته شد منفی بود بنابراین تعجب کردم وقتی این شایعه را شنیدم.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حواشی اخیر فوتبال ایران شایعه مبتلا شدن علی علیپور به ویروس کرونا بود؛ شایعه‌ای که خیلی زود واکنش دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس را به دنبال داشت و او این خبر را تکذیب کرد. خود علی علیپور، اما در این مدت سکوت کرده و واکنشی نسبت به این خبر نشان نداد. البته مهاجم پرسپولیس با حضور در شبکه نسیم و برنامه «کودک‌شو» نشان داد همه شایعات بی‌اساس بوده است. به همین بهانه دقایقی با علی علیپور همکلام شدیم.

واکنش علیپور به قهرمانی پرسپولیس و آقای‌گلی لیگ

می‌دانیم خبری که در مورد تو منتشر شد بلافاصله از سوی باشگاه پرسپولیس و پزشک تیم شما تکذیب شد، اما با این وجود گفتیم از زبان خودت بشنویم؟
خدا را شکر این خبر صحت نداشته و برای من شایعه درست کردند.

چه کسانی؟‌
نمی‌دانم چه بگویم؟ من هر روز کنار تیم و بچه‌ها تمرین می‌کنم. نتیجه تستی هم که گرفته شد منفی بود بنابراین تعجب کردم وقتی این شایعه را شنیدم.

به اتفاق کمال کامیابی‌نیا به برنامه کودک شو هم رفتید و...
بله، پژمان بازغی مجری برنامه دوست خوب ما و یک پرسپولیسی متعصب است که نمی‌توانستم به او نه بگویم. خدا را شکر همه هم دیدند شایعاتی که ساخته بودند بی‌اساس بوده است.

بله، دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس هم این شایعه را تکذیب کرد؟
ما یک تیم هستیم که در صدر جدول هستیم. سلامتی همه بچه‌ها حائز اهمیت است و اگرخدای ناکرده یکی از بازیکنان کرونا بگیرد خود باشگاه او را قرنطینه می‌کند.

مثل همین دو نفر عضو تیم تدارکات پرسپولیس؟
من نمی‌خواهم اسمی بیاورم، اما اگر من یا کس دیگری به این ویروس مبتلا می‌شد اجازه تمرین کردن نمی‌دادند.

خیلی ناراحت شدی. این‌طور نیست؟
ایرادی ندارد، بعضی‌ها هر کاری دل‌شان بخواهد می‌کنند، اما خدا بزرگ است.

حدس می‌زنی چه کسی یا کسانی این شایعه را منتشرکردند؟
من نمی‌دانم این شایعه از کجا آب خورده است، اما این شایعه‌سازان دشمن علی علیپور نیستند و دشمن پرسپولیس هستند.

افشین پیروانی ضمن تکذیب این شایعه مدعی شد تو یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستی که می‌خواهی با انگیزه بالا برای دومین بار آقای گل لیگ برتر شوی.
افشین‌خان لطف دارد. من تلاش می‌کنم پرسپولیس موفق شود و هیچ چیز از قهرمانی تیم مهم‌تر نیست. اول قهرمانی و پوکر پرسپولیس مهم است و بعد ان‌شاءا... اگر شد آقای گلی!

یک پستی هم منتشر کردی که...
کدام پست؟

هدفی داشته باش که به خاطر آن بجنگی...
بله، به هرحال همه ما باید برای هدف خودمان بجنگیم و خیلی به اطراف و مسائل دیگر توجه نکنیم. این شایعات هم انگیزه من را ۱۰ برابر می‌کند.

هدف اصلی خودت برای جنگیدن چیست؟
هدف اصلی ما برای جنگیدن قهرمانی است. ما پرسپولیس هستیم و تلاش می‌کنیم چهارمین قهرمانی پی‌درپی خود را جشن بگیریم. این یک هدف بزرگ است که برای آن باید جنگید.

اتفاقاً با سیدجلال حسینی هم که صحبت می‌کردیم همین حرف را می‌زد و معتقد بود در ۹ بازی باقی‌مانده باید جنگید؟
حرف آقاسید حرف همه ماست. بچه‌های پرسپولیس از تجربه کافی برخوردار بوده و توانسته‌اند سه سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شوند. مطمئن باشید همه ما هم خوب می‌دانیم ۹ بازی آینده شوخی نیست.

اما شما با حریفان اصلی خود و بالانشین‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی کرده اید. حالا به نظر می‌رسد بازی‌های آسان‌تری پیش روی پرسپولیس باشد و...
نه، این حرف را قبول ندارم. درست است که ما ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داشته و حاشیه امنیت خوبی داریم ولی بازی با تیم‌های پایین جدولی که خطر سقوط را احساس می‌کنند ممکن است سخت‌تر از بازی با برخی مدعیان باشد. این تیم‌ها هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. به همین خاطر باید با تمام وجود بجنگیم.

 

در ۹ بازی هم ۲۷ امتیاز تقسیم می‌شود، اما شما شاید بتوانید چند هفته زودتر قهرمان شوید، چون حاشیه امنیت امتیازی خوبی ایجاد کرده‌اید؟
ما در پرسپولیس یاد گرفتیم زمانی خودمان را قهرمان بدانیم که جام را بالای سر برده باشیم. ۹ بازی هم باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم به امید خدا حداکثر امتیازات را جمع کنیم. ما هدف بزرگی داریم و اجازه نداریم به عناوین شخصی و انفرادی فکر کنیم.

با توجه به شناختی که از تو داریم، می‌دانیم این حرف را از ته دل می‌زنی و همواره تلاش کردی پرسپولیس برنده شود، اما قبول کن آقای گلی می‌تواند یک اعتبار بالایی به هر مهاجمی بدهد؟
صددرصد همین طور است، اما اگر در سه سال گذشته من آقای گل می‌شدم و پرسپولیس قهرمان نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ هیچ ارزشی نداشت. عناوین انفرادی فقط زمانی اهمیت پیدا می‌کنند که همراه با قهرمانی تیمی و جام باشد. من خوشحالم (دوباره تکرار می‌کند) خیلی هم خوشحالم که پرسپولیس سه سال پیاپی و با قدرت قهرمان لیگ برتر شده است. این اتفاق به مراتب مهم‌تر از آقای گلی علی علیپور است.

بسیار خوب، تمرینات پرسپولیس با مجوز ستاد مقابله با کرونا آغاز شده است. در خصوص این تمرینات بگو.
قبل از هر چیز باید از باشگاه و شخص آقای پیروانی و کادر پزشکی پرسپولیس تشکرکنم که امکانات خوبی مثل تونل ضدعفونی را تهیه کرده و ما با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی کامل تمرین می‌کنیم. امیدوارم این فصل هم به خوبی و خوشی تمام شود.

فکر می‌کنی این فصل تمام شود و به انتها برسد؟
باید این اتفاق بیفتد. به هرحال ویروس کرونا حالا حالاها ادامه دارد و این‌طور نیست که همین یکی، دو ماه آینده فروکش کند. باید به زندگی در این شرایط عادت کنیم و بپذیریم کرونا هست و فقط رعایت کنیم. نکات بهداشتی را رعایت کنیم و به زندگی عادی خود بپردازیم. شما می‌بینید اغلب مشاغل از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها، فرودگاه، اتوبوسرانی، قطار و مترو به کار خود ادامه می‌دهند و اهالی فوتبال هم باید با تدابیر شدید بهداشتی مسابقات را پیگیری کنند.

راستی از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بازیکنان پرسپولیس چطور است؟ همه از لحاظ جسمانی آماده و سرحال هستند؟
خدا را شکر همه بازیکنان پرسپولیس برای چهارمین قهرمانی انگیزه داشته و تمرینات اختصاصی خود را به خوبی انجام داده‌اند. این انگیزه بالا نزد همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
نگران نباشید مثل سال‌های قبل، .......، پرسپولیس را قهرمان لیگ خواهد کرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین