کد خبر: ۶۵۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

برنامه لیگ قهرمانان اروپا به ادعای اسکای

اسکای مانند آس نوشت که بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا به صورت هشت فینال در لیسبون برگزار می‌شود.
برنامه لیگ قهرمانان اروپا به ادعای اسکای
آفتاب‌‌نیوز :

سایت آس پیش از این اعلام کرده بود بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا به صورت "هشت فینال" در لیسبون برگزار خواهد شد، اسکای نیز این موضوع را تایید کرد. بحران کرونا موجب شد بازی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی متوقف شوند.

به نوشته این رسانه "هشت فینال" از دوازدهم تا بیست و سوم آگوست در لیسبون برگزار می‌شود. این موضوع قرار است در جلسه فردا (چهارشنبه) یوفا قطعی شود.

در این مرحله تیم‌های صعود کرده اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، لایپزیگ و آتالانتا رقابت خواهند کرد. دیگر بازی‌های باقی مانده از یک هشتم نهایی بر اساس روش معمول برگزار می شوند. یوونتوس در ورزشگاه خود میزبان لیون خواهد بود (دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر لیون به پایان رسید)، بارسا در نوکمپ با ناپولی بازی می‌کند (بازی رفت یک بر یک مساوی شد)، رئال مادرید به منچستر سفر می کند تا شکست ۲ بر یک برابر سیتی در سانتیاگو برنابئو را جبران کند و بایرن مونیخ در آلیانز آره‌نا میزبان چلسی خواهد بود (دیدار رفت با سه گل به نفع بایرن تمام شد).

تاریخ های مقرر شده برای "هشت فینال" لیگ قهرمانان دوازدهم تا پانزدهم آگوست (۲۲،۲۳،۲۴ و ۲۵) برای مرحله یک چهارم، هجدهم و نوزدهم (۲۸ و ۲۹ مرداد) نیمه نهایی و بیست و سوم (۲ شهریور) فینال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین