کد خبر: ۶۵۶۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

قرقاش: ارتباط امارات با اسرائیل مهم است

یک مسؤول عالی‌رتبه اماراتی اعلام کرد، کشورش می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مانند مقابله با کووید- ۱۹ و فناوری با رژیم صهیونیستی همکاری کند.
قرقاش: ارتباط امارات با اسرائیل مهم است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه گفت، ارتباط با رژیم صهیونیستی به نتایج بهتری منجر خواهد شد.

وی افزود، امارات می‌تواند با رژیم صهیونیستی در برخی زمینه‌ها از جمله مقابله با کرونا و فناوری با ادامه وجود اختلافات سیاسی بین دو طرف همکاری داشته باشد.

قرقاش در سخنرانی خود در کنفرانس کمیته یهودیان آمریکا؛ کمیته مرتبط با حقوق یهودیان گفت: برقراری ارتباط با اسرائیل از اهمیت بسیاری برخوردار است و نسبت به سایر مسیرهایی که در گذشته دنبال شده‌اند، نتایج بهتری را در پی خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به اختلافات با دولت اسرائیل مدعی شد: ما نیز با تحقق راه حل دو کشوری موافقیم زیرا می‌خواهیم منطقه شاهد امنیت بیشتر باشد که بتوان به لحاظ دیپلماتیک و با مذاکره مسائل منطقه را حل کرد.

قرقاش درباره نشستن هواپیمای امارات در اسرائیل گفت: ما با اسرائیل روابطی نداریم اما در عین حال می‌دانیم منطقه صرف نظر از دین، وابستگی‌ها و نژادشان نیاز به همکاری با اسرائیل دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین