کد خبر: ۶۵۶۸۳۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

پیکه: سرنوشت جام دیگر دست ما نیست

بدنبال تساوی بدون گل بارسلونا برابر سویا، «جرارد پیکه» امیدهای آبی اناری‌ها را برای رقابت با رئال و فتح لالیگا کمرنگ خواند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرنوشت قهرمانی لالیگا همچنان به یک مو بند است اما مادریدی‌ها می‌توانند با پیروزی فردا شب (یکشنبه) برابر رئال سوسیداد صدر جدول را از آن خود کنند. در حالی که هشت بازی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است، شاگردان «زین الدین زیدان» از حیث امتیاز با بارسا برابر می‌شوند اما به دلیل آمار بهتر در بازی رو در رو صدر جدول را به خود اختصاص خواهند داد.

و حالا پیکه نومیدانه در خصوص تساوی در سانچز پیسخوآن گفت: فکر می‌کنم فتح لیگ در این فصل کار بسیار سختی باشد؛ جام دیگر در دست ما نیست؛ هر کاری که از دستمان بربیاد انجام می‌دهیم اما تصور نمی‌کنم (رئال) امتیاز زیادی از دست بدهد.

پیکه: سرنوشت جام دیگر دست ما نیست

کهکشانی‌ها با ارائه یک نمایش درخشان در نیمه دوم پیروزی ۳ بر صفر برابر والنسیا، برای بارسایی‌ها خط و نشان کشیدند؛ با این حال، والنسیا به شکلی جنجال برانگیز از گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند، محروم شد.

پیکه در اشاره‌ای محرز به این تصمیم گفت: با توجه به چیزی که در دو بازی گذشته دیده این، اوضاع پیچیده خواهد بود؛ اینکه مادرید امتیاز از دست بدهد، سخت است و ما هم نتوانستیم سویا را شکست دهیم. حالا بعد از سه بازی، اینکه تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست بدهند، چندان محتمل نیست اما ما تلاش خواهیم کرد.

با این حال، «کیکه ستین» سعی کرد تا نسبت به پیکه لحن خوشبینانه‌تری داشته باشد و در نشست مطبوعاتی بعد از دیدار برابر سویا و با اشاره به حرف‌های پیکه گفت: این حرف‌ها به دلیل ناامیدی لحظه‌ای بوده و علاوه بر این، به این دلیل بوده که ما در نیمه نخست خیلی خوب بودیم. شاید رویکرد در حال حاضر مثبت نباشد اما اطمینان دارم که نظر او فردا متفاوت خواهد بود. تصور نمی‌کنم مادریدی‌ها تمام بازی‌های باقی‌مانده خود را ببرند.

وی افزود: فکر نمی‌کنم نیازی به غم انگیز کردن ماجرا داشته باشیم؛ بازی‌های زیادی را دیده‌ام؛ امتیازات زیادی برای جنگیدن باقی مانده و تمام دیدارها رقابتی است؛ تنها کاری که باید بکنیم این است که روی پیشرفت خودمان تمرکز کنیم.

بارسا سه شنبه هفته جاری در نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو است و سپس به مصاف سلتا ویگو و اتلتیکومادرید می‌رود.

مادریدی‌ها نیز پس از دیدار برابر سوسیداد، میزبان رئال مایورکا بوده و در ادامه میهمان اسپانیول خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین