کد خبر: ۶۶۰۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

اینتر هم با «کونته» نمی‌سازد؛ «آلگری» گزینه بعدی

براساس گزارش خبرنگار ایتالیایی و مدیر شبکه تلویزیونی «تله لومباردیا»، «آنتونیو کونته» در آستانه ترک سمت خود در اینتر بوده و «مکس آلگری» جانشین وی خواهد شد.
اینتر هم با «کونته» نمی‌سازد؛ «آلگری» گزینه بعدی
آفتاب‌‌نیوز :

کونته به تازگی مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا به اعتقاد منتقدان تیم تحت هدایت وی تمایل زیادی برای از دست دادن سه امتیاز بازی ها داشته و این در حالی است که آنها فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرده و تنها از تمام کردن کار ناتوانند؛ ناتوانی که برای آنان بسیار گران تمام شده است.

و حالا «فابیو راوِزانی» در برنامه امروز خود اعلام کرد: پیش از بازی این خبر به دستم رسیده است که مالکان اینتر از همین حالا تصمیم خود را برای توقف همکاری با کونته گرفته و قصد دارند تا این کار را حتی پیش از دیدار برابر ورونا عملی کنند.

وی ادامه داد: مبنای این تصمیم یکدندگی است که در قلب مالکان چینی این باشگاه به وجود آمده و دلیل آن هم برخی از اظهارات اخیر کونته در ماه‌های اخیر است. چلسی هم به دلایلی مشابه با دلخوری با کونته قطع همکاری کرد.

راوزانی در ادامه ادعای اخیر کونته را مبنی بر اینکه وی زمانی که جانشین «لوچانو اسپالتی» شد، باید با یک تیم بسته‌شده کنار می‌آمده است.

وی در این خصوص نیز اظهار داشت: او در مورد بسته از پیش تعیین شده اینتر حرف زده است اما ۱۲ بازیکن در زمان او به تیم ملحق و هشت بازیکن از آن جدا شدند. این توجیه غیرقابل قبولی است.

وی در ادامه در خصوص قرارداد کونته که تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد، و اینکه چه کسی می‌تواند جایگزین وی شود، تاکید کرد: با توجه به قدرت اقتصادی گروه سونینگ، دستمزد و حقوق سالانه کونته مانعی بر سر اتمام قرارداد با او نخواهد بود. پلن‌بی برای اینتر بعد از کونته؟ کاملا مشخص است: مکس آلگری.

آلگری از پایان فصل گذشته و پس از ترک یوونتوس تاکنون از حرفه سرمربیگری دور بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین