کد خبر: ۶۶۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹

کارت کنکور سراسری ۹۹ منتشر شد

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه داوطلبان از امشب ۲۷ مردادماه قابل دریافت است.
آفتاب‌‌نیوز :

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

کارت‌های شرکت در آزمون برای همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امشب دوشنبه ۲۷ مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

کارت کنکور سراسری ۹۹ منتشر شد

کارت داوطلبان تا چهارشنبه ۲۹ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

یادآوری: داوطلبان گروه آزمایشی هنر بدون توجه به زمان بندی اعلام شده باید در روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد جهت رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون به باجه رفع نقص مراجعه کنند.

همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا همه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

یادآوری مهم: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ شروع به فعالیت خواهند کرد. محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی‌، هنر و زبانهای خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند ۴۴ تقاضانامه ثبت نام‌، مشخص‌کرده‌اند، در سایت سازمان سنجش درج شده است.

تکالیف داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون

۱. داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی هستند و نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۳، ۱۶، ۱۷، ۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده کردند لازم است آن را اصلاح کنند.

برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۱ شهریور به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند. ضمناً داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای فوق مشاهده کردند می‌توانند نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند.

۲. داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۱۳، ۱۴، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۶ شامل شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ اول شهریور ۹۹ منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

تبصره ۱: داوطلبان نظام جدید که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال ۱۳۸۴ به بعد هستند و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال ۱۳۹۱ به بعد اخذ کرده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ کارت شرکت در آزمون خود هستند با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام اولیه نسبت به تأیید بندهای فوق اقدام و کدسوابق تحصیلی دریافت کرده‌اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد.

لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۱ شهریور ۹۹ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

تبصره ۲: در صورت مشاهده هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش و پرورش، اطلاعات سوابق تحصیلی، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداکثر تا ۱۱ شهریور ۹۹ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه کنند.

داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۲، ۶، ۸، ۹ و ۱۱ (جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و نوع سوال انتخابی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ضروری است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول مربوطه پرینت کارت مراجعه کنند.

۳. چنانچه سهمیه درخواستی داوطلبی غیر از سهمیه مناطق است و در بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج شده است لازم است به ترتیب ذیل عمل کند:

همه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امورایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ اول شهریور ۹۹ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام کنند تا درصورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال شود.

در غیراینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

تاکید می‌شود داوطلبانی که سهمیه آنان مورد تأیید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تأیید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگان‌های ذیربط نیز مراجعه کنند. در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

۴. چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب (اشتباه عکس) و … است ضروری است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جداول مراجعه کنند و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود.

تبصره: در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال است و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

۵. چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است ضروری است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کنند و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود.

۶. داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های زیر به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی جدول زیر (موارد ۲ تا ۱۴) و منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد همزمان با پرینت کارت تا روز دوشنبه ۳ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک/۱ مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از تاریخ فوق با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو/۲ مجموعه از مجموعه‌های گروه آزمایشی هنر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی اقدام کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون رشته‌های تحصیلی عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود. آزمون عملی برای کلیه رشته‌های مندرج در جدول ذیل در شهریور ماه ۹۹ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌های مندرج در جدول ذیل (بجز رشته علوم ورزشی) به اطلاعیه‌ای که در روز چهارشنبه ۱۲ شهریور در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کره و ثانیاً در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد برگزار می‌شود، حاضر باشند.

۷. داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی (مورد ۱ جدول ذیل) باید نسبت به انتخاب مورد مربوط منحصراً به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت از تاریخ ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام کرده‌اند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۲۰ هزار ریال (۴۲ هزار تومان) به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

داوطلبان برای اطلاع از روزهای برگزاری آزمون عملی رشته مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود مراجعه کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود، حاضر باشند.

رشته‌های دارای آزمون عملی:

۱. علوم ورزشی - آموزش تربیت بدنی
۲. نقاشی (ارتباط تصویری)، آموزش ارتباط تصویری هنرهای تجسمی طراحی پارچه و لباس
۳. طراحی صنعتی
۴. ادبیات نمایشی
۵. مجسمه‌سازی
۶. موسیقی ایرانی
۷. موسیقی جهانی
۸. موسیقی نظامی
۹. کتابت و نگارگری
۱۰. آهنگسازی
۱۱. بازیگری
۱۲. طراحی صحنه
۱۳. نمایش عروسکی
۱۴. عکاسی

۸. نحوه اعلام علاقه مندی داوطلبان علاقه مند به رشته‌های تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه‌های تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش در این دانشگاه‌ها در مرحله انتخاب رشته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۹. آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها براساس آزمون صورت می‌پذیرد، باید ضمن شرکت در آزمون، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری جهت انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاعیه این سازمان در زمان انتخاب رشته توجه کنند.

الزام دریافت کارت جداگانه برای داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه شرکت کرده‌اند

برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی و زبانهای خارجی که علاقه‌مندی خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ هنر با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ ۳۹ تقاضانامه‌ اعلام‌ داشته‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون‌ گروه هنر نیز جداگانه‌ صادر شده است‌.

این دسته از داوطلبان لازم است پرینت کارت شرکت در آزمون گروه هنر را نیز علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت دارند. به عبارت دیگر برای این‌ قبیل‌ داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون‌ صادر شده‌ است‌ که‌ لازم‌ است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ کنند.

برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی و هنر که علاقه‌مندی خود را برای شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ زبانهای‌ خارجی‌ نیز با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ ۴۰ تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون گروه زبانهای‌ خارجی‌ نیز صادر شده است‌.

این دسته از داوطلبان لازم است پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی زبانهای خارجی را نیز علاوه بر کارت‌ گروه‌ آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ دارند. به‌ عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ از داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون صادر شده‌ است‌ که‌ لازم است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ کنند.

برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم تجربی و علوم انسانی که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در گروه‌ هنر و همچنین‌ گروه‌ زبان های‌ خارجی‌ با علامتگذاری‌ در ردیف های‌ ۳۹ و ۴۰ تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون (یک‌ کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی‌ اصلی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی یا علوم‌ تجربی‌ و یا علوم‌ انسانی‌ و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای‌ گروه‌ هنر و زبانهای‌ خارجی‌) صادر شده‌ است‌.

این قبیل از داوطلبان باید پرینت هر سه کارت شرکت در آزمون را از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت دارند.

داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه گروه آزمایشی علوم انسانی که دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی و عنوان گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی‌ نظام جدید آنان‌ علوم‌ و معارف‌ اسلامی‌ (کد ۱۸) هستندبا توجه‌ به‌ ضوابط‌، لازم‌ است‌ علاوه‌ بر دروس‌ اختصاصی‌ گروه‌ مذکور، درس اصول، عقاید و فقه‌ (دفترچه شماره ۳) را نیز امتحان‌ دهند.

به این داوطلبان توصیه می‌شود که به مندرجات برگ راهنما که به همراه کارت شرکت در آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت و پرینت است توجه کنند. وضعیت چنین داوطلبانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط‌ (از لحاظ‌ نوع‌ گواهینامه‌ دیپلم و دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌)، لازم است‌ درس‌ اصول‌، عقاید و فقه‌ را امتحان‌ دهند دقیقاً در برگ راهنمای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مشخص‌ شده‌ است‌.

تبصره: به داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶ در گروه آزمایشی علوم انسانی دفترچه شماره ۳ (اصول عقاید) تحویل نخواهد شد و این دسته از داوطلبان منحصراً باید به سوالات دفترچه اختصاصی (دفترچه شماره ۲) که ویژه داوطلبان دیپلم علوم و معارف اسلامی نظام آموزشی ۳-۳-۶ به آنها تحویل می‌شود، پاسخ دهند.

برای آن دسته از داوطلبانی که یکی از بندهای ۱ یا ۲ یا ۳ یا ۴ و یا ۵ ردیف ۲۹ (بند معلولیت) تقاضانامه ثبت نام را علامتگذاری کرده و پس از استعلام از سازمان بهزیستی معلولیت آنان مورد تأیید قرار گرفته است در مقابل‌ عنوان‌ معلولیت‌ در کارت‌ شرکت در آزمون، نوع‌ معلولیت‌ درج‌ شده‌ است‌.

چنانچه داوطلبی یکی از بندهای مذکور را علامتگذاری کرده لیکن معلولیت ایشان مورد تأیید قرار نگرفته است بند معلولیت وی حذف شده لازم است در یکی از روزهای سه‌شنبه ۲۸ مرداد یا چهارشنبه ۲۹ مرداد (روزهای قبل از آزمون) با همراه داشتن گواهی معلولیت مراتب را سریعاً به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع‌ نقص‌ اطلاع‌ دهد تا قبل‌ از برگزاری‌ آزمون‌ وضعیت‌ وی‌ مشخص‌ شود.

داوطلبان مشمول هر یک از بندهای ۳ و ۴ مندرج در بند (ج) و همچنین بند ۱۰ مندرج در بند (د) فوق لازم است قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به باجه رفع نقص وضعیت خود را مشخص‌کرده باشند، در حین اجرای آزمون و بعد از آن‌ اقدامی‌ انجام‌ نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین