کد خبر: ۶۶۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

علیپور: درخواست ۱۰ میلیاردی‌ام برای تمدید قرارداد صحت ندارد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه گفته می‌شود برای تمدید قرارداد پیشنهاد ۱۰ میلیاردی به باشگاه داده‌ام صحت ندارد.
علیپور: درخواست ۱۰ میلیاردی‌ام برای تمدید قرارداد صحت ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

علی علیپور امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس، اظهار داشت: صحبت دوستانه‌ای با مدیریت باشگاه داشتیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که خیلی شفاف پیشنهاداتشان را مطرح کردند و همین موضوع برایم ارزشمند است. باشگاه هم نظراتی دارد و ما هم پیشنهاداتمان را دادیم. قرار است در هیات مدیره پیشنهادات ما مطرح شود و در مورد آن تصمیم گیری صورت گیرد.

وی در مورد پیشنهاداتی که گفته می‌شود او از بلژیک و قطر دارد، افزود: دیگر نمی‌خواهم در مورد آن مسائل صحبت کنم اما از مسوولان باشگاه تشکر می‌کنم که شفاف با من صحبت کردند و شُبهه‌ای باقی نگذاشتند. من ۶ سال با همه شرایط در پرسپولیس ماندم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در مورد بازیکنانی که رفتند صحبت نمی‌کنم اما ۲ برابر پولشان را شکایت کردند و گرفتند. هیچ وقت برای پرسپولیس کلاس نمی‌گذارم و همیشه مدیون باشگاه، بازیکنان و هواداران هستم چون آنها من را بزرگ کرده اند.

علیپور تصریح کرد: صحبتم توجه به بازیکنان ایرانی است. چرا افرادی بیایند بروند و ۲ برابر پولشان را از باشگاه بگیرند اما بازیکن ایرانی تحت فشار باشند؟ صحبت‌ها انجام شد و باشگاه نظراتش را عنوان کرد و منتظر خبر از سوی باشگاه هستیم.

وی در مورد اینکه او درخواستی ۱۰ میلیاردی برای ادامه همکاری ارائه داده، اظهار داشت: اگر چنین درخواستی داده‌ام، مسوولان باشگاه اعلام کنند. چه کسی این صحبت را مطرح کرده است؟ از سال اول حضور من بیایید از مسوولان سوال کنید که چقدر گرفته‌ام. این مبلغ صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین