کد خبر: ۶۷۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

تکذیب شایعه جنجالی علیه نکونام

باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه‌ای به شایعات پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، بخش خبری شبکه خوزستان شب گذشته در خبری عجیب ادعای وجود لیست مازاد در تیم فولاد خوزستان را داشته که به این شکل تکذیب می‌شود. روابط عمومی باشگاه فولادخوزستان در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

فولاد خوزستان طی فصل گذشته بر پایه همراهی و حمایت تمامی بخش‌ها اعم از هواداران همیشه همراه و دلسوز، پیشکسوتان حامی و یکدل و البته رسانه‌های تلاشگر تصویری و نوشتاری استان، توانسته به موفقیت بزرگی دست یابد. انتظار می‌رود این همکاری و هماهنگی طی این فصل که با حضور در آسیا امیدواریم اتفاق بزرگتری را در کنار یکدیگر رقم بزنیم، پررنگ تر شود. با این حال از مسئولان صداو سیمای مرکز خوزستان خواهان این هستیم که در اخبار خود در خصوص تیم فولادخوزستان صداقت و انصاف را رعایت کنند تا با انتشار چنین مواردی موجب ناراحتی و نگرانی هواداران خونگرم این باشگاه نشوند. اخباری که ممکن است تمرکز بازیکنان در ابتدای فصل و اردوی آماده سازی را به هم بریزد.

تکذیب شایعه جنجالی علیه نکونام

از دوستان در صداوسیمای مرکز خوزستان انتظار می‌رود طبق اصول اعلام اخبار، چنین خبرهایی که از اهمیت بالایی برخوردار است را با دریافت از منبع معتبر در اختیار مخاطبان قرار دهند. امیدواریم که در فصل آینده با رعایت حقوق هواداران به جای تمرکز روی خبرهای این چنینی غیرمعتبر، در راستای بالا بردن کیفیت تصاویر مسابقات تیم محبوب فولادخوزستان که باعث رنجش خاطر هواداران خونگرم و بینندگان شده، تلاش بیشتری شاهد باشیم و احترام به مخاطب در دستور کار قرار گیرد. انتظار می رود با توجه به اهمیت چنین اخباری و حساسیت آن، در انتشار آن دقت بیشتری صورت گرفته و باعث تکدر خاطر هواداران و عدم اجرای مناسب برنامه تیمی که بعد از دستیابی به سهمیه آسیا به دنبال آماده سازی و موفقیت بیشتر در فصل آتی است، نشوند. از هواداران و همچنین رسانه‌های تصویری و نوشتاری خواهشمندیم که اخبار رسمی باشگاه را از سایت رسمی و کانال رسمی باشگاه دنبال کنند. " قطعا اخبار خوبی در راه است".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین