کد خبر: ۶۷۴۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

گل‌محمدی: غول‌های آسیا را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان غیرتمندانه بازی کردند و در مراحل بعدی نیز تیم‌های السد، پاختاکور و النصر که تیم‌های بسیار خوب و غول آسیا هستند را شکست دادیم.
گل‌محمدی: غول‌های آسیا را شکست دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

«یحیی گل‌محمدی» در حاشیه بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمام مشکلاتی که وجود داشت توانستیم نتایج خوبی بگیریم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

وی افزود: بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان غیرتمندانه بازی کردند و در مراحل بعدی نیز تیم‌های السد، پاختاکور و النصر که تیم‌های بسیار خوب و غول آسیا هستند را شکست دادیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تمام پیشکسوتان عزیز پرسپولیس همچون علی‌ پروین، حسین کلانی و محمود خوردبین که برای استقبال به فرودگاه آمدند تشکر می‌کنم. وظیفه ما بود که برای دست بوسی خدمت این عزیزان برویم.

گل‌محمدی تصریح کرد: مشکلات زیاد بوده و هست و هنوز ادامه دارد و دوست ندارم درباره این مشکلات حرف بزنم باید در این چند روز ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد و دوست داریم در این چند روز هواداران با آرامش از این صعود به فینال لذت ببرند.

وی در پایان درباره شایعه استعفای دوباره‌اش از سمت سرمربیگری‌ پرسپولیس گفت: منتظر هستیم باشگاه به تعهدات خود عمل کند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ دهد. الان نمی‌خواهم با احساسات هواداران پرسپولیس بازی کنم و باید آن‌ها از این صعود به فینال لذت ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین