کد خبر: ۶۷۷۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۹ اعلام شد

نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ امروز اول آبان ۹۹ اعلام شد.
نتایج نهایی کنکور دکتری ۹۹ اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

نتایج نهایی به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ در مردادماه برگزار شد و نتایج آن تا امروز اول آبان ماه در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اولین آزمون کشوری در ایام کرونا بود که برگزار شد. این آزمون صبح پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ برگزار شد.

در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند. از میان حاضران در جلسه آزمون تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر در آزمون دکتری ۹۹ مجاز شدند و پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته تعداد ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند.

اسامی ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده است و ظرفیت پذیرش مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌های دولتی ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر و در دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
داوطلب مورزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
سلام. از قدیم گفتن میازار موری که دانش کش است / بیازار کنکوری بینوا
آخه این چه نتایج مزخرفی است. بعد از این همه تاخیر حالا هم لینک مشکل دارد. مگر داوطلبان کنکور چه گناهی کرده اند؟ با این همه مسائل اقتصادی و روان آزا با این وضعیت کورنایی رفتیم امتحان دادیم حالا هم هی دارند مسخره مان می کنند. خدا را خوش نمی آید. جواب خدا را چه می دهید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین